Monitor erg onduidelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikkekip1

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2011
Berichten
119
Hallo mensen van helpmij.nl,

Ik had een snel vraagje. Ik had dus een virus op mijn pc gehad en heb makkelijk gedacht ****it opnieuw windows erop. Dus alles ging goed drivers geinstralleerd, altijd een gezeik met AMD kaarten maar iniedergeval alles doet het.
Dus ik heb een 2e scherm aangesloten een vrij oud scherm met lage resolutie (1280x????) nu is dat scherm gigantische slechte beeld kwaliteit zeer wazig ik kan het niet fixen heb al uren geklooit met de resoluties. Hij zegt bij monitor instelling met de knoppen op de monitor dat het 1600x1200 is maar dat is die niet?
Ik ben radeloos en heb hulp nodig.

mvg,

Jesse van Dopperen
 
Heb nooit problemen met AMD kaarten, maar goed, CCC ook geïnstalleerd en ermee de instellingen nagelopen?
En wat doe je met de 2e monitor, uitbreiden, klonen?
 
Uitbreiden. Ik gebruik inderdaad CCC en kan daar ook niks op aanmerken.
Heb een Radeon HD 7950 Maar het is omdat ik anders gewend ben. als videokaart instellingen.
 
Wazig is vaak het gevolg als gevolg van problemen met de stekker.
Zitten alle pinnetjes nog recht in de stekkers?

Als dat inorde is kun je eens naar Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Beeldscherm gaan en dan ClearType-tekst aanpassen kiezen en loop dit eens door

succes er mee
 
Zou het aan de monitor kunnen liggen?

Is het een lcd monitor?
 
Zou dat echt niet weten? Er staat geen merk op de voorkant, deze komt uit de tijd voor dat merken belangrijk waren. Overgins is het geen koelkast formaat maar een van de eerste plattere schermen.
 
Plat wil zeggen lcd of aanverwant.
Koelkast wil zeggen crt.

Hoe is het beeld als je hem aan een andere pc aansluit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan