Monitor gaat niet aan bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

lange34

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2008
hallo ik heb het volgende probleem ik heb een pc gekregen moeder bord is een asrock k7vmz
ata 133 usb 2.0 er zit een amd atlhon 2000 proccesor op als ik hem aanzet draaien de fans van de voeding en van de koeling maar de monitor gaat niet aan en ik hoor om de seconde een lange piep wat is hier de oorzaak van ik hoop dat u mij kan helpen.

Hoi,

Waarschijnlijk een losse videokaart!
Druk hem eens goed aan, of installeer hem eens opnieuw!
mvg,
Chico.

pc piept

hallo de vga kaart zit onboard en ik heb ook al andere kaarten geprobeert maar deze doen eht ook niet in deze pc en wat houd dat in 3 lange piepjes ik heb hier een geheugenbankje van 256 en eentje van 512 en met de het toetsenbord erachter knipperen de 3 ledjes wel een keer maar geen beeld op het scherm andere monitor ook al geprobeerd.

Heb je wel de onboard vga eerst uitgeschakeld in de bios? Of op primary gezet?
en heb je een agp slot of pci-e? Verder wat betreft het geheugen. Heb je al geprobeert om te experimenteren? Door bv die van 256 mb eruit te halen en eens opstart met alleen 512 mb! Of andersom! Het ruilen van bankje en kaartje?
Uiteraard na elke verandering weer ff opnieuw opstarten!

Gr,
Chico.

pc piept 3 keer lang

ook zonder geheugenbankjes piept de pc en als ik een ander pci vga kaartje insteek dan piept hij ook nog waar kan het nog meer aan liggen volgens mij heb ik alles al gehad en als de proccesor kapot was dan piept hij toch helemaal niet of wel

Dan is het toch echt waarschijnlijk de videokaart!
Welk pci kaart heb je gebruikt? Pci-expres? en heb je in de bios de onboard wel uitgezet of pci op eerste gezet/ zoals ik al eerder vroeg? Kun je niet tijdelijk een andere videokaart lenen van een kennis om te testen?
Verder heb je alle kabels ed goed aangedrukt?

Mvg,
Chico.

pc piept 3 keer lang

ik heb hem zo gekregen en als ik geen beeld krijg dan kan ik ook ja niet meer in de bios komen of wel en ik ben zelf ook al een hele poos aan het experimiteren of ik kan natuurlijk ook nog een andere bios baterij proberen erin te zetten en dan kijken wat hij doet.

hmm oke! ik weet het anders ook ff niet meer!:confused:
Als dat niet meer lukt, misschien toch mobo overleden!:(

Misschien weet iemand anders nog een oplossing?
Start anders ff een nieuw topic, deze staat namelijk op opgelost, en zullen niet veel mensen meer op reageren!:)

Succes.
mvg,
Chico.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan