Monitor gaat niet meer aan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

guanzippo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2008
Hallo,

ik heb een probleemp met mijn computer, want als ik mijn computer probeer op te starten, krijgt mijn computer wel stroom en gaat wel aan, maar mijn beeldscherm gaat niet aan!! er staat dan no Signal! alles is goed aangesloten, monitor werkt perfect op andere computers, maar op die van mij gaat hij niet aan.

ik denk dus dat het miss aan mijn videokaart ligt.
Mijn comp is al redelijk oud, zo'n 5 jaartjes, maar wel met goeie specs.

Khad em al laatst naar een monteur gebracht, maar toen hij daaraankwam ging hij gewoon aan en toen ik mijjn computer weer naar huis meenam deedt hij het ook gewoon perfect.
niet 1 dag later en hij ging weer niet aan!

kleine opmerking:

Bij het opstarten hoorde ik normaal altijd 1 klein beepje, maar nu helemaal niks

iemand die weet waarom mijn beeldscherm niet aangaat?

vriendelijke groeten,

Chuan Bui

misschien heb je de goeie software ervoor niet geinstaleert...?

misschien heb je de goeie software ervoor niet geinstaleert...?

emhh, mijn computer deedt het gewoon perfect voor 5 jaar met dezelfde software, maar oppeens begaf hij et

wel hij mijn beeldscherm een beetje roze achtige balken die eigenlijl blauw horen te zijn, miss dat mijn videokaart al aant doodgaan was???

Kun je een ander beeldscherm proberen? Als dat nl ook een probleem geeft weet je zeker dat er iets met je hardware is

ik zit n te denken om een computer monteur via wizzkids ofso te bestellen of naar de winkel te brengen of zal dit een te duur grapje worden???

want als me hardware kapot is, hoe fix ik et?

(btw ik heb geen ander beeldscherm die ik kan proberen atm, ik kan wel vanaaf aan wat vriednen vragen)

Ik weet niet wat een monteur aan huis kost. Mijn problemen werden tot nu altijd binnen de garantie verholpen en dat was dus gratis. Probeer in ieder geval of je even een scherm kunt lenen. Misschien ook een vriend(in) die een beetje handig is.

noujah een monteur aan huis kost ongeveer zo'n 40 euro per uur...+16 euro voorijkosten

en ik heb net mijn beeldscherm op me laptop aangesloten en hij ging gwn aan.. hmmm

Mocht het een losse videokaart zijn , 1 die in een slot in de PC zit, dan kan het zijn dat deze tijdens het vervoer iets los is geraakt en nadat jij hem geplaatst hebt steeds wat losser is gegaan met uiteindelijk resultaat geen beeld meer geeft.

Zet de PC uit
Open je PC
Kijk waar de videokaart precies zit. Volg de kabel van je monitor voor plaatsbepaling.
Als er een insteekkaart in zit haal deze er dan eens uit en steek hem er weer voorzichtig in en zet hem weer goed vast met het schoefje.
Sluit alles weer aan en start de Pc weer.

Als de videokaart direct op het moederbord zit dan gaat dit verhaal niet op.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan