Monitor installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max Suurs

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2000
Hallo,
Ik heb windows ME opnieuw geinstalleerd. Ik heb een HP monitor Paviljoen MX70.

Deze stond niet op de lijst van de hardware, dus heb ik de scherm definities van de HP site gehaald. Maar als ik naar instellingen ga van de monitor, kan ik de resolutie niet veranderen en kom ik niet verder dan 16 kleuren. Wie weet wat ik nog verder moet doen om de instellingen te kunnen veranderen?

Alvast bedankt voor de reactie.

je moet de driver van de videokaart nog installeren.

je monitor hoef je niet te installeren! het probleem is je videokaart, die moet je wel installeren!:D

even een wellicht domme vraag:

waarom zou je een monitor niet hoeven installeren ?

voor mijn TFT'tje en voor mijn CRT'te op mijn 2e computer heb ik voor beide keurig netjes het door de fabrikant meegeleverde stuurprogramma geinstalleerd.

(idd. op de "standaard" monitor weergave na Windows installatie werkt het spul ook wel, maar met de fabrikant drivers heb ik toch net ff meer opties tot mijn beschikking............)

Geplaatst door gast0225
even een wellicht domme vraag:

waarom zou je een monitor niet hoeven installeren ?

voor mijn TFT'tje en voor mijn CRT'te op mijn 2e computer heb ik voor beide keurig netjes het door de fabrikant meegeleverde stuurprogramma geinstalleerd.

(idd. op de "standaard" monitor weergave na Windows installatie werkt het spul ook wel, maar met de fabrikant drivers heb ik toch net ff meer opties tot mijn beschikking............)
oke pasja wat je zegt is natuurlijk zo, maar het probleem van die 16 kleuren,is toch de videokaart?
en ik heb een 19inch dell monitor,en die hoefde ik niet te installeren! zoals de meeste monitors!

klopt als een bus, je hebt gelijk, een monitor wordt altijd door Windows opgepikt (in ieder geval monitoren van de laatste 10 (?) jaar), ik bedoel eigenlijk dat mijn TFT'tje diverse handige "dingetjes" te biedwn heeft na installatie van de exacte fabrikantsoftware.

[offtopic] tft,tjes pasja kan ik niet betalen! lol :D[offtopic]

ik denk dat je het wel kan betalen

[offtopic] dat dat zou wel moeten gaan! maar ik ben best tevrede zo! en ik heb een hele dure dochter,en dan maar niet te spreken van mijn vrouw:o [offtopic]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan