monitor kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

straatje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Berichten
4
als ik mijn pc opstart, krijg ik geen beeld op m'n monitor.
deze blijft op de standby stand (oranje) staan (terwijl het lampje in eerste instantie wel groen wordt na het opstarten)

ik heb wel een laptop tot m'n beschikking. Hoe kan ik nu zien/weten of mijn monitor kapot is of dat m'n kleurenkaart bijv. niet meer werkt.

hoe kan ik m'n pc toren aansluiten op een laptop om zo gebruik te maken van m'n pc.

wie o wie helpt mij uit de brand
 
Al je aansluitingen van de monitor al gecontroleerd?
Haal je videokaart er eens uit en monteer hem eens op nieuw misschien maakt die slecht contact.
 
:) Ik heb volgensmij hetzelfde probleem, nouja probleem heb er mee leren leven, tis een of andere electronische slijtage.
Wat ik doe... ik zet me comp aan en het lampje wordt groen, en later weer oranje van standby, dan zet ik hem uit en wacht even totdat de lampjes uit zijn, en dan weer aan, en dit soms 3 of 4 keer :cool:
Heb gemerkt als ik me monitor altijd aan laat, in de standby dus dan hoef ik hem maar 1 x uit en aan te zetten als ik me comp opstart.

Mijn barrel is een Sony Multiscan 200GS van een jaar of 5 oud :rolleyes:
 
Mijn vriend heeft hetzelfde gehad met een ilyama monitor. Ook inderdaad steeds uit en aanzetten. Op een gegeven moment ging hij helaas helemaal niet meer aan:confused: Dit in een tijdsbestek van een paar weken.
 
Geplaatst door Tanja1968
Dit in een tijdsbestek van een paar weken.

:eek: Ik heb het al 3 maanden :confused: moet toch echt de aanbiedingen eens in de gaten gaan houden dus :confused:
 
jullie hebben het toch over het aan en uitzetten van de monitor als dit probleem zig voordoet he, toch niet de computer??:8-0:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan