Monitor, muis en toetsenbord reageren niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick1987

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2010
Sinds vanmorgen heb ik een bepaald probleem. Gisteren deed alles nog maar vannochtend niet meer. Ik zal het probleem uitleggen.

Ik schakel de stekkerdoos in en mijn monitor lampje begint het stand by lampje te knipperen. Ik druk de aan uit schakelaar in van mijn pc en deze start gewoon op, mijn toetsenbord lampjes flikeren even op, de pc maakt de piepjes, de ventilatoren beginnen te draaien en harddrive begint ook te draaien. Alleen nou het probleem. Mijn monitor blijft op standby, het lampje blijft knipperen (terwijl hij hoort te blijven branden) mijn toetsenbord reageerd ook niet, caps lichtje blijft niet branden ofzo. En de muis, de laser brand niet.
Kortom, de pc draait gewoon, zoals hij altijd gedraait heeft. Hij herkend alleen mijn externe hardware niet. Andere monitor maakt niks uit.

Nou heb ik dit probleem een maand geleden ook gehad, toen heeft de pc 3 maanden stil gestaan. Ik kwam terug van mijn reis, en hij had het bovenstaande probleem. Ik heb het bios batterijtje er toen uitgehad, maar dit leverde niet gelijk wat op. Een week later probeer ik hem nog een keer en hij deed het gewoon.

Het is dus niet de voeding want in de tussen tijd heeft hij gewoon gedraaid. Iemand enig idee wat het wel is en wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt!

Je moet de BIOS batterij er altijd voor zo'n 5 minuten uitlaten.

Werkt dat niet, dan zijn er verschillende mogelijkheden:
a. je pc word te warm
b. je moederbord heeft een probleem

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan