"monitor" niet in device manager XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

stranno

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
hoi,

Ik wil graag de driver voor mij iilyama prolite E380s van de cd-rom toevoegen maar de het woord "monitor" komt niet voor in de device manager.

Dit probleem doet zich voor sinds ik windows XP heb geinstalleerd. (schone installatie op nieuwe computer)

Op mijn oude computer heb ik windows ME geupgrade naar windows XP (dezelfde versie) en hier heb ik geen probleem. Windows ME laadt wel de benodigde driver driver van de Iilyama cd-rom. Wie kan hier iets over zeggen?

Waarom staat "monitor" niet bij de devices in de device manager??

Laatst bewerkt:
Je kan drivers van windows me niet gebruiken voor windows xp.
Dus moet je denk ik van de site van iilyama weghalen.

Dat is het niet. De driver staat op de officiele Iilyama cd-rom. Het gaat hierom dat in de device manager het apparaat "monitor" in het geheel niet niet voorkomt

Klik rechts op je bureaublad en kies voor eigenschappen. Dan ga je naar tabblad instellingen en dan naar tabblad beeldscherm.

Daar kun je je beeldscherm installeren

Ja... zo moet het inderdaad. Ik heb alleen geen tab: "upgrade driver". Dat is nou juist het probleem.

Het vreemde is dat de computer helemaal geen monitor herkent. Het woord "monitor" komt niet eens voor in de device manager.

Welk beeldscherm wordt nu genoemd bij eigenschappen beeldscherm\instellingen? (Dubbelklikken op beeldscherm\configuratiescherm).

Groetjes,
Bennie

Welke videokaart heb je? En heb je daar de laatste drivers van geïnstalleerd?

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan