Monitor op 2 pC's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ctbke

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Ik bezit een vaste PC en een laptop. Vaste PC wordt hoofdzakleijk gebruikt voor opslag bestanden en is bereikbaar via het netwerk.
Nu heb ik op mijn laptop de monotor van de vaste PC bij aangesloten omdat ik dikwijls dubbel beeld nodig heb.
Soms heb ik echter nog eens een beeld nodig van mijn vaste PC. Dan koppel ik de monitor los en sluit hem terug aan op de vaste PC, wat practisch niet zo eenvoudig is.
Kan er, via een of andere schakelaar op een meer eenvoudiger manier ?

hallo,
zoek maar eens naar een 'kvm-switch'op google
daar kun je 2 muizen , toetesenborden en monitoren op aansluiten,
succes

Is het niet zo dat je op een KVM-switch 1 muis, 1 toetsenbord, 1 monitor en 2 (of meer) pc's kan aansluiten?

Klopt, je hebt denkelijk niets aan een KVM switch, heb hier 2 computers en 2 monitoren, ik kan geen switch vinden om soms die ene comp met 2 monitoren te gebruiken, of de ander comp met 2 monitoren, een monitorschakelaar, als ware.

Een monitor switch is wat ej nodig hebt:
images

images

Voor 2 TFT's DVI monitoren en 2 computers heb ik niets kunnen vinden, deze is voor de helft van de helft goed.:)

Behoorlijk, ook kom ik er niet achter of wat ik wil er ook mee kan, beetje vage uitleg.:o

Zal wel zelf freubelen worden, fijn printplaatje maken en een elektronische schakeling uitdokteren, heb er geen zin in.:evil:

In feite is het voldoende zoals de TS het wil, 1 monitor schakelen van primair op zijn eigen comp of als secundair aan de andere, dan maar niet dezelfde schakeling ook voor de andere, is ook niet zo nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan