Monitor op stand by

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal ik heb eenprobleem met mijn pc tijdens verschillende spelletjes begint de pc kuren te vertonen, laatst ging hij gewoon op stand by, en dan loopt de boel weer eens vast, terwijl dat spelletjes zijn die wij al zolang spelen, ik weet echt niet wat er aan de hand is div malen viresscan gedaan systeem herstel cc cleaner enz enz, is mijn videokaart misschien kapot of kan het zijn dat die te warm word??

Fred.......

Hallo, misschien tijd voor een voorjaarsschoonmaakbeurt van je PC.
Maak je systeemkast open en verwijder alle stof va de ventilatoren en je videokaart.
Voorzichtig: niet met de stofzuiger, maar een kwastje of een spuitbus met perslucht.
Waarschijnlijk wordt het wat te warm daar binnen !

Succes,

Harry.

Hallo Harry ik zat erook al aan te denken maar ik kan het wel proberen, is het wel zo dat je monitor gewoon op stand by gaat vanwege vervuiling van je videokaart???

Je kan ook instellen dat je monitor nooit op stanby mag alsvolgt ga naar start,configuratiescherm,prestaties en onderhoud(indien je configuratiescherm in categorieweergave hebt staan),energiebeheer,systeem op standby zet dat eens op nooit en bevestig met toepassen en ok.

@Harry snor : uitschakelen geef ik je wel gelijk in maar hier gaat de pc in standby. Als een pc oververhit gaat die volgens mij toch niet in standby maar herstart of schakelt zichzelf uit. De temp meten kan nooit kwaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan