Monitor/Pc probleem 'no signal detected' wie helpt mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fabriano

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Mijn computer herkent mijn monitor niet meer na het veranderen van de instellingen in het programma nview. (geforce)
Ik heb getracht via dat programma de tv als een extra scherm te installeren, maar dat is dus goed fout gegaan.
ik heb een benq fp71e monitor, de bios en de schijfcontrole zijn wel in beeld maar zodra windows opstart geeft de monitor het sein 'no signal detected'
Wat moet ik doen om mijn scherm weer te laten werken???? en wie kan mij daar een tip voor geven?

Welkom bij Helpmij

Start eens op met F8 met opstarten, en dan Veiligemodes of Laatst goed werkende

Misschien meteen wel 'terugkeren naar goedwerkende configuratie' als je onderweg bent naar de VM.

Net klaar, heeft Bandit123 aangepast :D

Geplaatst door Elisa
Misschien meteen wel 'terugkeren naar goedwerkende configuratie' als je onderweg bent naar de VM.

Net klaar, heeft Bandit123 aangepast :D

Ja vergeet wel eens wat:D

Thnx voor de tips, Als ik F8 intoets weet ik niet precies hoe ik hem in de veilige modus kan opstarten.
Met windows proff. lukt me dat nog wel, maar ik werk sinds kort met XP home-edition.
Als ik in de bios zit wat dan het beste te doen? welke optie moet ik dan nemen?

Je moet niet naar het bios!! Dan ga je de setup in.
Het is de bedoeling dat je F8 indrukt. (of iets dat het heeft of userwindow)
Dat is een modus waarin Windows zo min mogelijk processen aanzet. Kijk ander in het boekje van je pc.
Je ziet het in ieder geval op je beeldscherm staan voor een moment.
Op weg naar die VM zie je iets staan van 'terugkeren naar laatst goedwerkende configuratie.'
Dat doe je en dan maar hopen dat het probleem in een driver zit die geinstalleerd is. (kan door Microsoft)

Laatst bewerkt:
Ik weet nudat ik niet in de bios moet zijn, maar ik krijg de computer niet met F8 in de 'veilige modus'
Als ik dat doe krijg ik een lijst met de 4 usb series, de verschillende stations en de a drive in beeld om te selecteren, lijkt mij ook niet de bedoeling......

Als je nou eerst eens je boekje er bij haalt.
Op het beeldscherm krijg je altijd dingen als: setup, user window.
Je moet vanaf opstarten regelmatig op F8 blijven drukken. Zo gaat het tenminste met de meeste pc's.

ps
Met windows proff. lukt me dat nog wel, maar ik werk sinds kort met XP home-edition.
Windows maakt geen verschil. De pc waarop je werkt wel.

Laatst bewerkt:
Thnx ik heb hem te pakken.......:o
Ik werk nu vanuit de veilige modus.
Wat nu te doen? vanuit het configuratiescherm kan ik de NVIDIA niet openen.
Wat is de volgende stap?

Probeer in apparaatbeheer je monitor, ga naar stuurprogramma's en zeg zoiets als vorige nemen.

of

Misschien kom je daar bij Help en vervolgens systeemherstel zodat je een dag terug kunt gaan. maar ik denk dat het niet werkt.

of

Sluit af. Doe hetzelfde richting VM. Maar..........ergens onderaan, ik dacht bij het kiezen voor de C:\ kun je kiezen voor 'laatst goed werkende'

Hij werkt weer!! :) :thumb: :thumb: :love:
Thanx Elisa!

dan zal ik toch een poging doen de eindstreep te bereiken! ..............En dat heb je met beide voetjes gedaan!!

Door middel van de help functie, terugzetten naar 27-10
en hup hij doet het weer.

Gr,

Fabriano

En Bandit123 natuurlijk ook!
Hij zei precies hetzelfde!

Luister, je hebt waarschijnlijk van Microsoft een update binnengekregen waar die beeldschermdriver van Nvidia bijzat. Zelf heb ik hetzelfde probleem gehad.
Op de een of andere manier krijg je'm toch weer een keer binnen maar gaat het soms wonderwel goed.

Dus..........krijg je weer eens hetzelfde probleem dan weet je hoe je het op moet lossen.
Sla de oplossing maar op.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan