monitor probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurice1601

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2002
ik heb een philips monitor aangeszloten op mijn compaq computer en nu kan die geen resolutie van 800x600 aan.als ik probeer van die resolutie in te stellen krijg ik niets anders meer dan strepen.valt daar iets aan te doen of moet ik uitzien voor een andere monitor?kan geen enkel serieus spelletje spelen.(oa age of empires.)

wat voor een videokaart heb je? kijk eens voor een driver update op de site van de leverancier!

alle instellingen van de videokaart kloppen,want als ik een andere monitor aansluit werkt het wel.denk dat ik nieuwe monitor zal moeten aanschaffen.denk dat deze die resolutie niet aankan.of valt daar iets aan te doen?

Wat is het voor monitor ? hoeveel inch ?
Misschien kan die monitor wel gewoon geen 800x600 aan

Sluit hem eens op een andere pc aan en kijke of het dan wel kan

is een philips monitor.denk 14 of 15 inch.zeker geen al te moderne.heb voor het ogenblik geen andere computer ter beschikking,maar zal dat zeker eens proberen.bedankt voor de raad.

Graag gedaan.
Als die monitor het op een andere computer wel goed doet ligt het aan jou computer (of videokaart)

sorry voor het lange wachten,maar heb met zware griep in bed gelegen.Heb die videokaart laten testen op een andere computer en ze bleek stuk te zijn.Is ondertussen vervangen en nu werkt alles perfekt.Nogmaals bedankt voor alle hulp en sorry voor het lange uitblijven van mijn antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan