Monitor probleem..

Status
Niet open voor verdere reacties.

KareltjeKoek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 aug 2010
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een W2243S-PF gekocht, deze heeft alleen een VGA aansluiting en wil deze aansluiten op de PC (Oude monitor had Dvi aansluiting) Mijn videokaart (8800gts) heeft alleen 2 dvi aansluitingen, ik heb een Dvi -> vga convert stukje. Alleen als ik dit doe krijg ik geen beeld. (Er staat dan "no video input") Ik krijg ook geen beeld als ik dit doe met me oude monitor (Die heeft vga & dvi aansluiting) Dus het lijkt erop dat een monitor het alleen doet met een dvi kabel (zonder converters ertussen)

Mijn vraag is, moet ik iets aan instellingen wijzigen ? Of is het iets anders ?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
je moet ook bij het nvidea configuratiescherm (rechtermuis op bureaublad -> NVIDEA configuratiescherm) aangeven dat je 2 monitoren wilt gebruiken, anders geeft hij ook geen signaal.
 
Heb je allebei de DVI poorten geprobeerd met het verloopje

Ron
 
Ron: Ja, heb beide dvi poorten geprobeerd. Geen resultaat.

3747: Ik wil graag me nieuwe gebruiken ipv mijn oude. Ik gebruikte me oude om te testen waar het aan zou kunnen liggen.


Karel
 
heb je de laatste drivers van je videokaart geinstalleerd? probeer ook eens te kijken op de site van de fabrikant van de monitor, soms zijn er ook beeldschermdata voor bepaalde schermen.
 
Probleem opgelost, ik moest de juiste beeldscherm selecteren. Dit kon ik niet doen met de nieuwe want ik had geen beeld. Dus heb het met de oude opgelost.

Bedankt allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan