Monitor problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter WaltM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

WaltM

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Hallo,

Mijn pc was aangesloten op een TV, maar nu heb ik een monitor aangeschaft en wil het daar op draaien.
De monitor werkt echter niet goed met de pc.
De monitor geeft gewoon beeld wanneer de pc in het opstartscherm is, maar wanneer windows 7 geopend wordt, wordt alleen de muis weergeven en verder zwart beeld. Ik weet dus niet of ik uberhaupt in windows kom dan.
Als ik de pc aansluit op de TV, doet hij het wel perfect en als ik hem dan vervolgens al lopend aansluit op de monitor doet de monitor het ook prima. Maar als ik de pc dan met de monitor opnieuw opstart niet en kom ik weer niet verder dan het opstartscherm...
De resolutie en de beeldscherminstellingen heb ik ingesteld op de monitor voordat ik hem opnieuw opstart.

Ik heb de videokaart drivers gedownload.
Ook in veilige modus werkt het niet.

Hoe kan ik de monitor goed werkend op de pc maken?

Dankje

Aangezien het in Veilige Modus ook niet werkt, ligt het probleem in ieder geval niet aan de videokaart. In de Veilige Modus worden nl. het standaard VGA-stuurprogramma geladen.

Raar is ook dat hij het een keer in veilige modus wel gedaan heeft, daarna niet meer..

Monitor: Samsung Syncmaster 710N
Kabel: VGA
Videokaart: Nvidea Geforce 7300 LE

De monitor op een andere pc werkt goed. En een andere monitor op de betreffende pc werkt ook goed....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan