monitor splitter

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
473
Ik heb m,n oude XP pc d.m.v een splitter verbonden met mijn huidige HP WF 1907 v monitor.De andere kant van de splitter is m,n nieuwe Vista.De oude heeft steeds gedraaid op een plug and play 22 monitor.
De oude werkt zonder problemen maar de nieuwe geeft via de splitter een uitgerekt beeld.Als ik deze direct,dus niet via de splitter aansluit is er geen probleem.
Op beide pc,s heb ik het stuurprogramma van de monitor geinstalleerd.Ik hoor dat je de splitter via een apart schakelkastje moet bedienen .
Graag advies,groeten Carel
 
Zorg dat je beeldscherminstellingen Goed staan, dit heeft niets met de splitter te maken
[ Configuratiescherm > Personaliseren // Configuratiescherm > Beeldscherm ]
 
Dat is razendsnel marcorijk.Gelijk je advies opgevolgd .Maar dat blijkt niet zo eenvoudig.Ik moet 1440x900 60Hz instellen.Maar dat lukt niet omdat het balkje van ca1200 direct naar ca1600 springt zonder de gewenste waarde er tussen in.Ook met de geavanceerde methode lukt het niet.Weet je nog iets anders?
Ik ben tot morgenavond niet aawezig,dus mocht je weer zo snel reageren verwacht dan geen direct antwoord.
groet Carel
 
Dat kan je vaak ook nog instellen bij je driversoftware :

In je taakbalkje [[ links onderin ]] rechtermuisknop op ati / nvidia icoontje >
Beeldscherminstellingen o.i.d.

En trouwens, snelle reacties zijn toch net zo fijn ?
Ik wacht ook nog op een reactie van 2 routers te koppelen... best irritant :p

Veel geluk,

Marco
 
Omdat ik niet reageerde ,word ik door de wachthond tot de orde geroepen.
De situatie is nu dat ik bij wisselen van PC ook de kabel wissel.Dat is omslachtig.Ik probeer het werken met de minst gebruikte PC nu nog meer te minimaliseren.
Met de oplossing die jij aanbied kom ik er niet uit.Mijn driversoftware is niet toegangkelijk of ik weet er niet bij te komen.Weet je nog iets anders?

groet Carel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan