Monitor valt uit tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnold15

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Heey,

De pc van een vriend van mij loopt steeds vast tijdens het gamen, het beeldscherm wordt zwart en kan pas weer gebruikt worden na resetten. Het is steeds na een half uur bij oa Fifa2005, Wolfenstein ET en nog meer spellen?

Weet iemand waar het aan kan liggen, of hoe ik het kan weghalen?

Alvast Bedankt,

Arnold

Misschien een warmte probleem?
Check even of de coolers nog draaien en of er veel stof in de kast zit.

Waarschijnlijk gebruik je een joystick of gamepad o.i.d.?

Probeer es even rechtermuisklik op bureaublad->eigenschappen
stel daarbij schermbeveiliging -> energie -> beeldscherm uitschakelen uit (nooit)

Dit moet het meestal verhelpen

Het automatisch uitschakelen van scherm heeft er volgens mij niks mee te maken want hij speelt de spellen met muis en toetsenboard

Dan wordt er toch eerder inderdaad gedacht aan warmte, mischien eens flink schoonmaken daarbinnen, kijk de coolers goed na, kijk ook of er niet teveel stof huist op de pci kaarten. Tjee maak hem gewoon lekker stof vrij.... Dat wil vaak schelen, mischien ook dat er nog teveel services en of programmas mee draaien op de achtergrond. Dat kan ook een probleem geven.

bekend antwoord:p: laatste drivers van je videokaart?, spy-en virusvrij?, wat is zijn systeem? misschien kan die het niet aan:)

Zij PC kan de spellen aan. En het eerste wat ik tegen hem heb gezegt is dat hij zijn drivers moest updaten, maar dat hielp niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan