monitor valt uit!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
hallo,

Als ik mijn computer aan zet schakelt mijn monitor ook aan maar na 2 seconden gaat ie vanzelf weer uit! En dan krijg ik hem ook niet meer aan! Weet iemand wat hier de oorzaak van is?!

Groetjes Luke

Heb je de Stroom kabels goed aangedrukt in de voeding ? en de monitor kabel die vanaf de videokaart ook wel ??

ja is ook bij mij soms werkt de monitor opeens niet moet ik 15 min. stroom aan uit zetten alle kabels in uit doen maar het doet het dan af en toe ik weet niet waarom het gebeurt

Leen ergens een scherm, zo kun je kijken of dit aan je scherm ligt of aan de pc.

ik heb mijn geheugen modules er anders in gedaan en nu doet ie het wel!! Wat die ermee te maken hebben.......?? Ik weet het niet!

Bedankt voor de hulp!

Zat vast en zeker een kabel niet helemaal goed !

Test eerst uit met een andere Monitor !!

hallo,

Als ik mijn computer aan zet schakelt mijn monitor ook aan maar na 2 seconden gaat ie vanzelf weer uit! En dan krijg ik hem ook niet meer aan! Weet iemand wat hier de oorzaak van is?!

Groetjes Luke

Uitval monitor

Tip Computerprobleem :

Onlangs had ik een probleem met mijn monitor.Tijdens het gamen of andere zware toepassingen viel hij steeds uit.Na opnieuw op te starten werkte alles weer goed.

Van alles geprobeerd.Alles nagezien van hardware en software,alles ok.
Uiteindelijk de oplossing gevonden door de computer te openen en alle stof te verwijderen op de grafische kaart en de processor.

Sindsdien werkt alles weer goed.
Niet te geloven hoeveel stof erin zat na 2 jaar dienst.

Dem1

En dan nu maar op slot, het is tenslotte wel een erg oud topic. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan