Monitor weigert dienst

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ally
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ally

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Goeiemorgen,

Toen ik vanochtend mijn pc wilde opstarten ging het lampje van mijn monitor niet aan. Ik heb de stekker vaster gedrukt; geen resultaat. De stekker eruit gehaald en opnieuw aangesloten; geen resultaat. Een andere monitor aangesloten en deze geeft wel gewoon beeld. Mijn eigen monitor deed het gisteravond nog wel gewoon alleen toen ik mijn pc wilde afsluiten ging het lampje van de monitor (vlak voor het afsluiten) van oranje naar groen. Is mijn monitor overleden of ligt het ergens anders aan?

Goeiemorgen,

Weet je zeker dat hij van Oranje naar Groen toeschiet? normaal is het namelijk andersom
Heb je nog een andere computer waarop je het beelsdcherm wellicht zou kunnen uitproberen.

Normaal is dat idd zo. Maar gisteravond zag ik hem toch echt van oranje naar groen schieten. Ik had het helaas niet snel genoeg in de gaten en heb de monitor uitgeschakeld.

Ik heb nog een andere pc staan en zal zo eens proberen wat hij daarop doet.

Ik heb de monitor op de andere pc aangesloten. De monitor kreeg hiervoor de stroom via mijn pc. Ik heb 'm nu maar eens direct op de stroom aangesloten en hij geeft weer beeld. Al moet ik wel zeggen dat het lampje niet meteen aan ging. Normaal start je de pc op en gaat het powerlichtje van de monitor branden. Dat deed hij net niet. Ik kon hem wel gewoon aandrukken en dan gaf hij beeld.

Maar in elk geval kunnen we weer computeren. Thanx voor de hulp!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan