Ik heb een DELL monitor (ik weet niet welk model maat als het moet zoek ik dat wel uit) eer was niks mis mee totdat ik hem per ongeluk uit zette tijdens het gamen toen kreeg het scherm allemaal rare kleuren in allemaal lijnen en die werden steeds lichter tot het beeld wit werd daarna werd hij hellemaal zwart ik trek de stekker eruit en doe hem er weer in Zwart scherm maar je zag het znormale beeld wel maar heel erg klein en schokkerig ik deed weer de stekker eruit en in toen werkte hij opeens wel en ook gewoon normaal dus uiteindelijk ben ik klaar met computeren en ik zet de computer uit en de monitor maar de monitor bleef aan op welles manier ik de knop indrukte dan ook dus ik dee de stekker truk weer toen flitste de monitor weer aan (normaal als ik de stekker erin doe) en toen drukte ik weer op de uit knop en toen werkte hij wel
Is er niet mischien een manier dat de monitor auto op standby gaat (pc is windows xp. Professional)
Is er niet mischien een manier dat de monitor auto op standby gaat (pc is windows xp. Professional)