monitor wordt uitgeschakeld bij opstarten pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Bij het opstarten van Power Cinema kreeg ik een zwart scherm. Toen overgeschakeld naar de tv om te zien of ik daar wel beeld had. Ook daar was P.Cinema zwart. Weer terug gegaan naar de monitor. Na een tijdje echter schakelde de monitor uit en had ik beeld op de tv. Daar naar weergave gegaan en tv uitgeschakeld en monitor weer aan. Even later schakelde de monitor weer uit en stond weer het beeld op de tv. Nu stond echter bij weergave dat de monitor geen verbinding had. Alle kabels gecontroleerd maar alles zit goed. Toen stond op de tv de muis vast dus computer opnieuw opgestart maar nu heb ik nergens beeld meer. Niet op de tv en niet op de computer.
Hoe los ik dit nu op?

Inmiddels geprobeerd in veilig modus op te starten en heb dan wel gewoon beeld op de monitor maar weet niet wat ik daar moet doen omdat er dan beperkte mogelijkheden zijn. Het icoontje van ATI staat dan ook niet op de balk onderin.

Laatst bewerkt:
Probeer in veilige modus de drivers te cleanen met dit tooltje, reboot naar volledige modus en installeer de goede drivers voor je kaart, hier staan alle drivers, alleen even zoeken naar de juiste voor je OS.

Probleem opgelost. Wat betreft beeldschermen. Power Cinema geeft nog zwart beeld. Omdat dit niet in dit topic hoort ga ik daarvoor naar software.

Die staat op automatisch en onderaan staat cinema en die staat aangevinkt maar het beeld blijft zwart.

Het enige waarom het niet werkt, is dat die funktie niet aanstaat, zit er in dat progje ook niet een instelling daarvoor?

Als je een kader krijgt met een zwart vlak i.p.v. een film, is dat het enige wat nog niet werkt.

En in WMP, doet hij het dan wel?

WMP doet het wel Ik gebruik Power Cinema alleen om van de tv op te nemen. Ik kan er helemaal niet inkomen dus daarin ook geen instelingen veranderen.

Het is niet gelukt. Als ik P.Cinema opnieuw installeer komt de melding ":"Fout bij het installeren van iKernel.exe". Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Probeer ik via het configuratie scherm P.cinema te verwijderen komt er de melding dat dit niet mogelijk is omdat uninstall.exe niet te vinden is. Deze staat gewoon in de map.
Installeer ik het programma na het handmatig verwijderen van P.cinema komt de melding applicatie fout en wordt de installatie afgebroken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan