monitorbeeld naar tv versturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudiadevries

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2004
Kan iemand mij schrijven hoe ik mijn beeld dat ik op mijn monitor heb staan naar mijn tv kan sturen?

Ik heb een pinnacle tv kaart in de pc en draai met Windows xp(engelse versie)

Bijvoorbaat veel dank
Claudia

Hoi Claudia,

Ik begrijp dat je computer beeld op de tv wilt afspelen
Echter heb je daar geen tv kaart voor nodig. Dit is om tv beeld op je PC af te spelen.
Om Computerbeeld op de tv af te spelen heb je op de grafische kaart, waar je monitor stekker in zit, een tv out nodig dit kan een tulp stekkertje zijn of een svhs uitgang.

Laat even weten of je deze aansluiting op de computer hebt zitten.

Nee Robby die zit er niet op.Bedankt trouwens nog voor je reaktie.

Er zit op de video kaart wel een tulpstekker aansluiting met een gele kleur.Is dat geen video out dan?

Het gele tulpstekkertje is inderdaad je composiet video out. Met deze aansluiting is het idd. mogelijk om je tv als monitor te gebruiken.
Je hebt nu op je tv wel een composiet video ingang nodig of een scart stekker waar je een speciale stekker voor kan kopen welke verloopt naar composiet video.
Deze is zo goed als bij alle audio/video winkels te koop

succes.

Begrijp het Robbie.
Dat stekkertje heb ik reeds,die van geel naar scart gaat die zit aangesloten op de tv.

Er moet alleen volgens mij(ahum) nog iets in de softweare van de videokaart worden ongezet om signaal op de tv te krijgen.Sorry ik zeg het maar even in vrouwentaal hoor.Daar kan ik niet achter komen,vandaar mijn vraag hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan