monster garage

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
hoi,,

ik heb monster garage (wel illigaal:eek: :o ) maar ik heb net level 4 uitgespeeld en dan komen er 2 filmpjes van level 5, dan een zwart sgerm (als of hij aan het laden is) en dan krijg in van wondows een melding dat er een fout is opgetreden in monster garage.:confused:

is daar een oplossing voor of komt dat omdat het spel illigaal is?

Je zou eens kunnen beginnen met het kopen van het spel. Of een goede versie downloaden, waarschijnlijk ligt het aan de kopie, maar ik neem aan dat je wist dat dat een risico was.

jaaa......t kan makkelijk zijn dat ie verkeerd gedownload is jah...maar er is dus nix voor te doen behalve dat wat jij zei??....:( jmmr

Ik heb de verwachting dat je hier heel weinig reacties zult krijgen. De kans dat er een fout in het spel zit is heel groot. Bovendien weet helemaal niemand wat je hebt gedownd. Als je een origineel spel hebt en er zijn problemen mee kan iemand anders die ook hebben. Meet een illegale versie is dat niet zo omdat er niet te voorspellen is welke van de honderde soorten gekraakte het is. Als je echt een antwoord wilt hebben zou ik gaan informeren bij degenen die hem hebben gekraakt of hebben geupload.

t is ook al weer een oud spel.....en volgens mij ook niet zo bekend....mjah.....
ga k weer verder prutse....
bedankt voor d reacties:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan