InterAngel
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 25 aug 2008
Beste lieve mensen van Helpmij.nl!
Allereerst een gelukkig nieuw jaar!
Ik word in 2015 Gewichtsconsulente en ben bezig met het maken van formulieren.
Eén van die formulieren is een maaltijdplanner.
Excel 2013 biedt een template dat Monthly Family Meal Planner heet.
In dit template zit echter (een aantal) dingen waar ik niet uit kom.
1. De tellingen van de shopping list kloppen niet. Als je verborgen tab calculations oproept, zie je bij Multiplier een aantal N/A bij gerechten staan, die in de meest linker gerechten lijst ook niet voorkomen.
2. De shoppinglist knop doet het niet goed, maar doet het al beter als je via Macro de ene groene regel wél mee laat doen.
3. Ik weet niet hoe ik bij MAIN/SIDE meer opties toe kan voegen.
4. Ik weet niet hoe ik de datum van lange Amerikaanse (en dus verkeeromme) naar lange Nederlandse notatie krijg. (e.g. overmorgen staat nu als 1-2-2015 ipv 2-1-2015).
Alvast heel erg bedankt voor een antwoord op één van deze vragen
Het is een standaard template in Excel 2013, maar ik heb 'm ook toegevoegd als bijlage!
Allereerst een gelukkig nieuw jaar!
Ik word in 2015 Gewichtsconsulente en ben bezig met het maken van formulieren.
Eén van die formulieren is een maaltijdplanner.
Excel 2013 biedt een template dat Monthly Family Meal Planner heet.
In dit template zit echter (een aantal) dingen waar ik niet uit kom.
1. De tellingen van de shopping list kloppen niet. Als je verborgen tab calculations oproept, zie je bij Multiplier een aantal N/A bij gerechten staan, die in de meest linker gerechten lijst ook niet voorkomen.
2. De shoppinglist knop doet het niet goed, maar doet het al beter als je via Macro de ene groene regel wél mee laat doen.
3. Ik weet niet hoe ik bij MAIN/SIDE meer opties toe kan voegen.
4. Ik weet niet hoe ik de datum van lange Amerikaanse (en dus verkeeromme) naar lange Nederlandse notatie krijg. (e.g. overmorgen staat nu als 1-2-2015 ipv 2-1-2015).
Alvast heel erg bedankt voor een antwoord op één van deze vragen
Het is een standaard template in Excel 2013, maar ik heb 'm ook toegevoegd als bijlage!