mooi ding I-pod ,!!!fout I/O apparaat..

Status
Niet open voor verdere reacties.

rutgerbo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2005
USB probleem I/O apparaat met I-pod

Heb nu en paar weken een I-pod alleen vanaf me eigen computer krijg ik er (bijna) niks op..
Mbv I-tunes zet je er muziek op, nou op het moment dat ik me I-pod aansluit loopt dat programma gelijk vast..
Nu heb ik geprobeerd gewoon een los bestand er op te zetten, zonder I-tunes..verwisselbare schijf klikken en kopieren maar..een klein tekstbestand krijgt ie er wel op, ga ik liedjes of films er op zetten slaat ie vast en geeft ie een fout melding "fout in I/O apparaat"
haal ik hem er uit en sluit ik hem opnieuw doet ie het weer even..

Heb bij andere computer met XP geen probleem zelf met Windows 2000 hoef ik geen drivers te installeren, heb al heel veel drivers geprobeerd..( oook de goede ja en de updates)

Wat ook raar is is dat wanneer de I-pod is ingeschakeld en ik start de computer op hij niet eens begint met het scannen van zijn interne geheugen!!!!!

Heeft er dan misschien iemand een idee wat het zou kunnen zijn?? Hoor wel wat mensen brabbelen over oh, verkeerd IRQ enzo, maar weten niet ik dat moet nakijken..

Gegroet van iemand met een mooi apparaat waar die zlef niks aan heeft;) :(

Laatst bewerkt:
I/O staat dacht ik voor input / Output
dus bij invoer van liederen zit het fout , meschien moet je ff dat ding naspiten : schoonmaken chekken of het goed vast zit, is het eens gevallen? anders kan je hem gewoon terug brengen want er zit garantie op zoniet dan heb je de verkeerde winkel uitgekozen en jij dom want je moet het vragen.

vriendelijke groet : Martinaz

eh..kleine aanpassing op jouw bericht..

het I/O apparaat is een controller die weer aangesloten zit om mijn moederbord..niet op de I-pod..

er staat ook: op andere computer werkt ie wel!!!!! dus heeeft dan ook helemaal niks met de I-pod te maken...

dus als je een tip wil geven, kijk dan eerst even of het wel klopt wat je zegt..

dank je idg..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan