Mooi is dat zeg .

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Heb ik Flight simulator aangeschaft en iemand anders ook en mijn CD 4 is beschadigt doordat deze op een stenen ondergrond viel en er overheen werd gelopen.
Ik denk , nou dat maakt niet uit want iemand anders heeft hem ook wel , dus dan kopieer ik gewoon CD4 .
Nou mooi niet ! Ik heb van alles geprobeerd , tot aan het hele spel kopieeren tot van alles en nog wat.
Ik vraag me af hoe dat wel kan, want het is toch eigenlijk te gek dat je daar niet een kopie van zou kunnen maken ? Van een DVD mag dat ook voor eigen gebruik.
We praten toch immers over een backup .

Hey,

het kopieren van cd 4 lukt niet door de beveiliging?
Dan kan je CloneCD gebruiken, die kan langs de beveiliging komen.

Succes

Laatst bewerkt:
Daanos, je linkt naar een GCW site. Op de site van GCW staan nogal wat zaken die naar mijn interpretatie van de regels op helpmij niet mogen op helpmij.nl. Misschien is het handig de lnk weg te halen.

Wim,

De game copy world is een nette site waar geen cracks worden aangeboden , alleen progamma's freeware of shareware.

Deze site bestaat al heel lang en overtreed niet de regels.

Dus van mij mag de link blijven staan.

Groetjes speedtouch

NO-cd cracks zijn ook ten strengste verboden op helpmij en daar staan er ook vrij veel van op de site

@dutchsoulboy.

Met alcohol 120% kan je ook een copy maken van cd4

groetjes speedtouch

@Mario

Wat bedoel je met cd-cracks

Je kan inderdaad patches halen om van je eigen spel een backup te maken als deze is beveiligd.

Zo'n patch is net zo belangrijk en hebben de zelfde functie als een clonecd of alcohol120% en deze zijn toch ook niet verboden.

Groetjes speedtouch

Dat zijn cracks die gebruikt worden bij illegale spellen om zonder cd een spel te kunnen spelen.

Geplaatst door m@rio
Dat zijn cracks die gebruikt worden bij illegale spellen om zonder cd een spel te kunnen spelen.

Illegaal,.. en wat als je een legaal spel hebt, en gewoon niet telkens de cd erin wilt douwen.?

Het is net zoals met kazaa. Je mag het erover hebben maar niet naar verwijzen en dat is hier net zo mee.

Dan heb ik het altijd verkeerd begrepen, ik dacht nml dat je die patch meebrande op de copie.

Zelf heb ik het nog nooit uitgeprobeerd vandaar.

groetjes speedtouch

Het lijkt me dus handig die link weg te halen. Om verkeerde gedachten te voorkomen had ik express al een afkorting gebruikt.

Leg cd4 in de cd-brander en maak er een image van. In Nero heet dat CD Copy. Vink bij tabblad Read Options ff de rood omlijnende opties aan.

attachment.php

Bijlagen

• cd copy.jpg
    cd copy.jpg
    43,7 KB · Weergaven: 141
Geplaatst door Muurhond
Leg cd4 in de cd-brander en maak er een image van.

attachment.php

Je bedoelt zeker cd4 in de gewone cdrom drive ? En de te kopieren cd in de brander ?

Geplaatst door dutchsoulboy

Je bedoelt zeker cd4 in de gewone cdrom drive ? En de te kopieren cd in de brander ?

Nee. Net wat ik zei: je legt cd4 in de brander. Wanneer ie klaar is met CD Copy, gaat je brander-lade open en vraagt ie om een lege cd-r. Dus cd4 haal je er uit en je legt er dan een cd-r voor in de plaats en dan gaat ie branden.

Hoi Melvin,
Nou ik heb het geprobeerd en dat ging , maar toen ik cd4 wilde uitproberen ( de gekopieerde ) kwam er een foutmelding met een hoop geblabla en de melding excuses voor het ongemak, en zal nu worden afgesloten!
Op de een of andere manier lukt het dus niet.
Moet je boven ignore illegal TOC type . dat andere hokje soms ook niet aanvinken ?

Geplaatst door dutchsoulboy
Hoi Melvin,
Nou ik heb het geprobeerd en dat ging , maar toen ik cd4 wilde uitproberen ( de gekopieerde ) kwam er een foutmelding met een hoop geblabla en de melding excuses voor het ongemak, en zal nu worden afgesloten!
Op de een of andere manier lukt het dus niet.
Moet je boven ignore illegal TOC type . dat andere hokje soms ook niet aanvinken ?

Nee. dat hoeft niet.

Je krijgt duidelijk een foutmelding dat volgens mij nix met de kopieerbeveiliging te maken heeft.

Wat voor brander gebruik je? (merk/type/snelheid)

Ik doe het altijd zo, omdat mijn cdrom-speler vaak niet de beveiliging kan negeren. Mijn brander doet dit dus wel en leg het origineel daarom altijd in me brander.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan