Mooi is dat zeg .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Muurhond

Nee. dat hoeft niet.

Je krijgt duidelijk een foutmelding dat volgens mij nix met de kopieerbeveiliging te maken heeft.

Wat voor brander gebruik je? (merk/type/snelheid)

Ik doe het altijd zo, omdat mijn cdrom-speler vaak niet de beveiliging kan negeren. Mijn brander doet dit dus wel en leg het origineel daarom altijd in me brander.

Ik heb een 32/12/40 van Lite-on .

Geplaatst door Muurhond

Zoals? Ik heb em gedownload en ik kan em gewoon openen zonder problemen.

Dit is em:
http://people.freenet.de/win-dc/bxxxxj/ClonyXXL.zip

Om hem te openen na het downloaden, heb je een uitpak-programma als WinZip nodig.
Nou bij clony krijg ik ook die melding van excuses voor het ongemak en zal worden afgesloten.
Maar ik heb clone CD nou wel kunnen installeren en ben toen gelijk begonnen met het kopieren van CD4, en dat duurde bijna anderhalf uur !!
Nadat ik de copie had ben ik hem gaan uitproberen en helemaal niks, nada ! Ik heb in de instellingen van Clone CD aangegeven dat het om het kopieren van een game CD ging met beveiliging .
Moet ik soms nog iets anders uitproberen ?
Wel zonde van al die mislukte CDtjes.

dat lijkt me niet want alles werkt perfect op deze PC. Maar is het wel normaal dat clone CD er zo lang over doet om te kopieren ? En moet ik soms iets anders instellen in clone CD ?

Geplaatst door dutchsoulboy
dat lijkt me niet want alles werkt perfect op deze PC. Maar is het wel normaal dat clone CD er zo lang over doet om te kopieren ? En moet ik soms iets anders instellen in clone CD ?

Ik heb zelf geen ervaring met CloneCD. Ik gebruik altijd Nero en dat werkt perfect.

Het gekke met nero is dat net als clone cd , na afloop van het kopieren er gezegt wordt dat de cd gelukt is ( in nero duurt het trouwens ook heel lang) .Maar als ik dan het spel wil spelen en ik cd 4 er in doe, dan gebeurd er niets , ja een melding dat er om cd 4 wordt gevraagd om het spel te spelen, dus die gekopieerde cd4 werkt dus niet.

Geplaatst door dutchsoulboy
Het gekke met nero is dat net als clone cd , na afloop van het kopieren er gezegt wordt dat de cd gelukt is ( in nero duurt het trouwens ook heel lang) .Maar als ik dan het spel wil spelen en ik cd 4 er in doe, dan gebeurd er niets , ja een melding dat er om cd 4 wordt gevraagd om het spel te spelen, dus die gekopieerde cd4 werkt dus niet.

Aha! Is cd4 soms de cd die je nodig hebt tijdens het spelen?

Je kan even rechtermuisknop op het CloneCD logo in de System tray klikken, en dan 'Hide CD-R Media' aanvinken en dan nog eens proberen op te starten met de gekopieerde cd.

Als je CloneCD 4 hebt geinstalleerd, krijg je in je system tray (icoontjes rechtsonderaan in windows) een logotje van CloneCD (Schaapenhoofd met beetje oranje kleur). Als je daar met rechts op klikt, kan je in het menutje wat je krijgt de optie 'Hide (of 'Verberg' voor de nederlandse versie) CD-R Media'. Dat moet aangevinkt staan.

Geplaatst door daanos
Als je CloneCD 4 hebt geinstalleerd, krijg je in je system tray (icoontjes rechtsonderaan in windows) een logotje van CloneCD (Schaapenhoofd met beetje oranje kleur). Als je daar met rechts op klikt, kan je in het menutje wat je krijgt de optie 'Hide (of 'Verberg' voor de nederlandse versie) CD-R Media'. Dat moet aangevinkt staan.
Denk je dan dat ie dan wel doet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan