Mooie laptop's

Status
Niet open voor verdere reacties.
De computer van de eerste link heeft een iets beter processor, waardoor je meet tegelijk open kunt hebben staan, zonder dat ie problemen krijgt. De 2e link heeft een iets groter beeldscherm (0.4 inch groter) maar het ontloopt elkaar niet veel.
 
Tussen deze 2 laptops zou ik voor de eerste gaan, dit door een combinatie van een iets betere prosessor en een LED scherm welke energiezuiniger is en scherper
 
Oké moet nog even wacht op school zijn antwoord van mail(kijken wat die zeggen en kijken wel van die 2 de beste is).:thumb:
 
voor normaal school gebruik zijn ze wel geschikt, ik denk dat wanneer je hem mee naar school mee neemt kleiner beter is.

Wat voor opleiding ga je volgen? sommige technische\grafische opleiding hebben specifieke eisen. zo ook systeem beheer opleidingen, bij mij zijn er zware eisen waar deze 2 laptops nauwelijks aanvoldoen.
 
Ik zou dan toch evenwachten op de reactie van school, wanneer je ook verwacht word om virtuele machinis te maken, dan moet je minimaal een processor hebben die 64 bit ondersteund en ook virtueel
 
Ik kan de laptop die ik nu heb al een virtueel systeem maken laat staan dat het niet met die ander kan(een van 800 euro kan meestal die dingen wel die die zou moeten kunnen)?

De grote van het scherm maakt niet uit ik hang ze aan mijn televisie van 32"

Ik wil het liefst nog geld over houden omdat ik nog een nieuwe externe hardeschijf wil, omdat ik minimaal 250GB moet hebben heb nu maar 80GB, een hdmi kabel kan er dan ook misschien bij.


P.S. Budget is tot met 914 euro en nog wat losse centjes.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

De bovenste laptop kan ik je leveren voor een scherpe prijs; 819 euro; incls. verzenden en btw etc.
mail naar*knip* voor bestellen; mail of voeg *knip* voor meer informatie.

Wij verkopen allerlei typen laptops. Wij adviseren u graag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@dopoog.

Helpmij.nl is een site om elkaar te helpen cq advies te geven.
Om aan dat advies zelf te verdienen is bij ons niet toegestaan.
Ik heb ondertussen drie berichten van jou aangepast.
Ik zal zo de rekening voor reclame even gereed maken en die naar je sturen via de mail.
Wij hanteren voor reclame maken namelijk een prijslijst.

penningmeester@helpmij.nl daar kun je je vragen kwijt betreffende reclame.
 
Hoi,

IK wil deze mensen alleen maar helpen met het keuze maken
en ik vraag toch niks voor mijn advies? het is alleen makkelijker als dat per mail of msn gaat dan via een forum.

bovendien; waarom 1000 euro voor een laptop betalen als je ook voor 800 precies dezelfde hebt? ik help mensen alleen maar met een keuze maken met een laptop. en ik geef hun advies waar ze deze zo goedkoop mogelijk kunnen kopen
 
Hier doen we dat via het forum.
 
sorry dopoog ik koop het liever eerste klas in de winkel dan bij iemand die ik niet ken(niks persoonlijks).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan