Mooie sfeer-games

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Hallo
Ik heb een paar games gespeeld waarvan de sfeer echt fantastich is. Bijvoorbeeld Hitman 2 en Delta Force: Black Hawk Down. Nu vraag ik me af of iemand nog games kent met een heerlijke sfeer? Hitman 2 is denk ik de beste game die ik ooit gespeeld heb, met het ene level in afrika en een ander level, helemaal op een totaal andere plek in rusland in de sneeuw. En ook bij Delta Force Black Hawk Down, met net als bij hitman rondrennende afrikanen en een afrikaans muziekje op de achtergrond. Wie kent er dus nog van zulke prachtige games?:thumb:

Als je sfeer zoekt en niet graphics, moet je Deus Ex spelen, dat spel heeft zo'n fantastisch meeslepend verhaal en geweldige locaties en personages. Het is al wat ouder (1999 geloof ik?) maar het is voor mij nog steeds de beste game ooit ;)

Daarnaast speel je het ook vanuit FPS oogpunt, dus het sluit een beetje aan bij de twee andere games :P

Een beetje actie/avontuur, zoals inderdaad Oblivion. En ik heb Deus Ex gedownload, fantastisch spel, maar het heeft toch een wat gespannen sfeer.

Probeer het oudere broertje van Oblivion ook eens: Morrowind, ook geweldig.

En mocht je ook van een spannende sfeer houden, Call of Cthulhu

Ik weet niet of je een goei PC hebt, maar anders moet je Farcry 2 maar is proberen.
Dat spel ziet er goed uit en er ziet goeie muziek bij in een gevecht enzo.
Tip: 06-10-2009 komt het spel Operation Flashpoint 2 Dragon Rising uit, dat spel is erg realistisch met ook wel een goeie sfeer (Aan de previews te lezen en de filmpjes):D

Ik ben een tijd helemaal gek geweest op de Myst serie. Geen schieten e.d, maar puzzels oplossen. De eerste Myst was geniaal, daarna kwam Riven volgens mij, dat waren iets van 8 cd's, daarna kwam Exile. Toen heb ik ooit nog eens Uru gekocht, maar dat was vies tegenvallen.

Maar om terug te komen op je vraag, dat zijn puzzel games met een geweldige sfeer. Er zit goede mysterieuze muziek en geluiden in, en je weet nooit wat je tegenkom. Meestal kom je in het begin een boek tegen, en dan staat daar zo'n beetje de verhaallijn in, en moet je in de game ook bladzijden/boeken vinden om verder te komen. Sommige puzzels zijn verschrikkelijk moeilijk, maar d'r zijn ook goede walkthroughs te vinden.

Zie hier een filmpje op Youtube, soort van sfeer impressie :)

Myst III heb ik gespeeld en die kan ik inderdaad ook aanraden. 1x heb ik tot mijn grote schaamte een soort van walktrough gebruikt:o Voor zoiets raad ik http://www.uhs-hints.com/ aan dat niet al te veel weggeefd als je dat niet wilt:thumb:

shadow of the collosus, maar zie daar nog maar eens aan te komen..

uncharted 2 is uit probeer die

probeer het broertje eens van morrowind: Oblivion the elder scrolls.
geweldige gameplay en zo veel grotten en gebieden waar je kan komen en zeker als je de uitbereidingen er ook nog bij hebt.:D

Diablo 2 is een hele mooie gouwe ouwe

tip: Diablo 3 komt ook uit en ziet er erg mooi uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan