Mooiste mod ooit! (GTA San Andreas)

Status
Niet open voor verdere reacties.

GDV007

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
89
Voor de mensen die de graphics van gta san andreas lelijk en verouderd vinden en een high end pc hebben (kan ook voor minder goeie pc's, maar dan kan je de mooiste effecten beter vergeten) is deze mod beter dan het mooiste dat je had kunnen dromen, zeker in combinatie met de mods die hier beneden staan!:thumb::thumb:

Deze mod doet GTA San Andreas er 1000x zo mooi uitzien door bloom, weerspiegelingen op de auto's, shaders op auto's en nu zelfs shaders met weerspiegelingen op alle texturen! Ook maakt het het water veel mooier, geeft het nog extra lichteffecten en wordt het dieptezicht nagebootst.

http://boris-vorontsov.narod.ru/download_en.htm

1)Download "GTA San Andreas beta v0.075c test 2" en plaats d3d9.dll en enbseries.ini in je gta sa map.

2) Pas in enbseries.ini eventueel de instellingen aan met behulp van de documentatie van op de site

3) Druk in het spel shift+F12 om het te activeren (ik raad aan om het pas te activeren als je echte het spel aan het spelen bent en ook nog niet in je huis)

Om je gta er nog mooier uit te laten zien kan je het "oblivion texture pack" (voor de bomen, planten, grass) en "San andreas retextured 3" (SRT3) voor veel mooiere algemene texturen. Hiervoor kan je best gewoon even google gebruiken...
 
al getest met virussen?
ik ga zo wel effe doen!


op de site gevonden:


LICENSE AGREEMENT AND DISTRIBUTION RULES:
1 Copyrights of the ENBSeries exclusively belongs to author - Vorontsov Boris (ENB developer).
2 ENBSeries (the SOFTWARE) is DonateWare application, which means you may or may not pay for this software to the author as donation.
3 Software provided "AS IS", without warranty of any kind, use it on your own risk.
4 You agree not to change or remove any parts of software (files in archive or installer), except adding new files, without author permission. Decompilation, reverse enginering, disassembling, debugging or changing resources of software is prohibited.
5 You may use and distribute software in commercial or non-commercial uses. For commercial use it is required to warn about using this software (in credits, on the box or other places). Commercial distribution of software as part of the games without author permission prohibited.
6 Author can change license agreement for new versions of the software.
7 All the rights, not described in this license agreement belongs to author.
8 Starting the ENBSeries means that user accept the terms of use, described by this license agreement.



en jeetje wat veel versies van dat gebeure:
GTA San Andreas beta v0.075c test 2
GTA San Andreas beta v0.075s
GTA San Andreas beta v0.074g shaders
GTA San Andreas beta v0.075a test
GTA San Andreas beta v0.075

oja ik heb op die site gelezen dat er veeeeeel bugs in zaten!!!
 
Laatst bewerkt:
al getest met virussen?
ik ga zo wel effe doen!


op de site gevonden:


LICENSE AGREEMENT AND DISTRIBUTION RULES:
1 Copyrights of the ENBSeries exclusively belongs to author - Vorontsov Boris (ENB developer).
2 ENBSeries (the SOFTWARE) is DonateWare application, which means you may or may not pay for this software to the author as donation.
3 Software provided "AS IS", without warranty of any kind, use it on your own risk.
4 You agree not to change or remove any parts of software (files in archive or installer), except adding new files, without author permission. Decompilation, reverse enginering, disassembling, debugging or changing resources of software is prohibited.
5 You may use and distribute software in commercial or non-commercial uses. For commercial use it is required to warn about using this software (in credits, on the box or other places). Commercial distribution of software as part of the games without author permission prohibited.
6 Author can change license agreement for new versions of the software.
7 All the rights, not described in this license agreement belongs to author.
8 Starting the ENBSeries means that user accept the terms of use, described by this license agreement.



en jeetje wat veel versies van dat gebeure:
GTA San Andreas beta v0.075c test 2
GTA San Andreas beta v0.075s
GTA San Andreas beta v0.074g shaders
GTA San Andreas beta v0.075a test
GTA San Andreas beta v0.075

oja ik heb op die site gelezen dat er veeeeeel bugs in zaten!!!


Als je de juiste instellingen kiest loopt het perfect! Ik zie niet meteen bugs...
 
Gaaf, zal het straks een testen! Ik vind GTA:SA de beste GTA tot nu toe eerlijk gezegd. :)
 
bij mij is het niet gelukt....
ik kreeg een fout dat er een bestand mist en dat DirectX 9.0 mist (jajaja heb hem opnieuw geinstalleerd)
 
bij mij is het niet gelukt....
ik kreeg een fout dat er een bestand mist en dat DirectX 9.0 mist (jajaja heb hem opnieuw geinstalleerd)


Ik ken nog iemand die dat probleem heeft...

Heb jij toevallig mods op je gta staan die ook een d3d9.dll bestand gebruiken?
 
maare iemand problemen met virussen?
oja en hoe groot is het bestand??
(heb nog niet gedownload ivm virussen)
 
maare iemand problemen met virussen?
oja en hoe groot is het bestand??
(heb nog niet gedownload ivm virussen)

Je moet niet overdreven bang zijn van virussen :p

Ik heb het bestand gescand en er zouden er geen inzitten...
GTA San Andreas beta v0.075c test 2 is 101kb groot
 
Voor de mensen die de graphics van gta san andreas lelijk en verouderd vinden en een high end pc hebben (kan ook voor minder goeie pc's, maar dan kan je de mooiste effecten beter vergeten) is deze mod beter dan het mooiste dat je had kunnen dromen, zeker in combinatie met de mods die hier beneden staan!:thumb::thumb:

Deze mod doet GTA San Andreas er 1000x zo mooi uitzien door bloom, weerspiegelingen op de auto's, shaders op auto's en nu zelfs shaders met weerspiegelingen op alle texturen! Ook maakt het het water veel mooier, geeft het nog extra lichteffecten en wordt het dieptezicht nagebootst.

http://boris-vorontsov.narod.ru/download_en.htm

1)Download "GTA San Andreas beta v0.075c test 2" en plaats d3d9.dll en enbseries.ini in je gta sa map.

2) Pas in enbseries.ini eventueel de instellingen aan met behulp van de documentatie van op de site

3) Druk in het spel shift+F12 om het te activeren (ik raad aan om het pas te activeren als je echte het spel aan het spelen bent en ook nog niet in je huis)

Om je gta er nog mooier uit te laten zien kan je het "oblivion texture pack" (voor de bomen, planten, grass) en "San andreas retextured 3" (SRT3) voor veel mooiere algemene texturen. Hiervoor kan je best gewoon even google gebruiken...


d3d9.dll en enbseries.ini in je gta sa map.

welke map is dat?
 
Welkom Sisi Ryder 78,

Het is niet wenselijk om je vraag in die van iemand anders te stellen. Ook het omhoog halen van oude topics is niet wenselijk.

Graag je eigen vraag plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan