Mortier1.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Ik heb het spel Mortier alleen,als ik later in het spel kom.Looop dat spel vast of als ik het spel opstart,krijg ik de fout PLEASE INSERT THE ORIGINAL CD.Maar ik heb de orginele cd.Rarara.En een vriendje van me heeft het spel ook gebeurt hetzelfde.?????
 
Komt omdat je een crack moet hebben, zodat je zonder cd het spel kan spelen.

Je gebruikt waarschijnlijk een kopie?
 
Is er niet iets mis met je cd rom speler? (ik neem toch wel aan dat je de cd er wel in hebt zitten wanneer je probeert te spelen). Mijn cd rom speler is namelijk niet al te best en dan moet ik soms ook wel de cd er opnieuw er in doen voordat ie het doet. Of is er misschien iets met de cd zelf, een kras is gauw gemaakt.

Suc6.
 
Geplaatst door Lonnilt
Is er niet iets mis met je cd rom speler? (ik neem toch wel aan dat je de cd er wel in hebt zitten wanneer je probeert te spelen). Mijn cd rom speler is namelijk niet al te best en dan moet ik soms ook wel de cd er opnieuw er in doen voordat ie het doet. Of is er misschien iets met de cd zelf, een kras is gauw gemaakt.

Suc6.

De topicstarter zegt dit ook nog:

En een vriendje van me heeft het spel ook gebeurt hetzelfde

Dus dan lijkt et me niet dat het aan de cd-speler ligt, want het zou toeval zijn als het wél zo was, aangezien ze dus beide hetzelfde probleem hebben.

Zoals ik al zei, er moet een no-cd crack overheen, die ervoor zorgt dat de beveiliging op de cd wordt uitgeschakeld. Vaak kan je dan ook zelfs zonder de cd het spel spelen.
 
kopie.

Kopie.Ik heb geen kopie.Ik heb het spel.Van de computer beurs.Waarom een kopie.En mijn cd-rom drive heeft een snelheid van 56x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan