motocross madness 2 besturing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickkk666

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
135
heej alemaal , ik speel het spel motocross madness 2 en ik vindt het wel een gaaf spel .
nu weet ik dat als je stunts wil doen dat dat knop z -> en knop z <- is
en ook nog knop x -> en knop x <- . ( -> en <- zijn pijltje naar rechts en links )
maar ik heb wel is gekeken op youtube maar daar doen ze nog meer stunts , maar ik vraag me af welke knoppen dat dan zijn ?:confused:

alvast bedankt :thumb:
 
Als je de stunts doet, dan hou moet je op zei leunen en een andere pijltjes toets indrukken. Tenminste volgens mij was dat zo. Maar ik kreeg ook nooit alle stunds voor elkaar maar wel heel wat :)
 
jawel maar je hebt alleen de knoppen z en x , dus ik heb vier stunts : z pijltje rechts en links , x pijltje rechts en links
 
Pijl omhoog / omlaag + x/z en opzei leunen zijn ook stunts hoor :) (word denk ik weer tijd dat ik ook ga spelen :D)
 
als je naar voren stuurt en naar achteren ( ik neem aan dat je daarmee bedoelt dat dat pijltje naar boven en pijltje naar beneden zijn ) dat leunt ie gewoon die kant op maar stunts werken er niet mee en welke knoppen zijn dan opzij leunen ? er zijn 18 stunts die je kan doen met de knoppen z en x maar ik kan er maar 4
 
Laatst bewerkt:
motocross madness 2 stunts

Z+W en X+W en Z+S en X+S zijn ook stunts, verder heb je Z met pijltje naar rechts en naar beneden, X met datzelfde, Z met pijltje naar rechts en naar beneden en X met datzelfde. Er zijn nog meer stunts maar die heb ik ook nog niet ontdekt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
 
Bedankt voor de bijdrage, maar topics ouder dan 3 maanden laten we met rust. Het heeft geen zin meer om een evt. oplossing 4 jaar later te plaatsen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan