Motocross Madness 2 doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mxton

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
hej ik ben 1 motocross fanaat ik heb het spel motocross madnes 2 al lange tijd ma heb nu nieuwe pc maar daar doet hij het niet op
Ik heb hem helemaal geinstalleerd de CD Rom zit er in, En als ik op
Het icoontje op het bureaublad klik dan start ie op en dan vraagt ie om mijn videokaart
die klik ik dan aan en dan klik ik op oke maar dan krijg ik een beeld van Microsoft te zien en daarna doet ie niks meer en is het spel afgesloten en staat ie niet meer open onderaan me snelstart knoppenbalk

HELP ME AUB!!:thumb:

Standaard te onderzoeken/proberen bij XP problemen:

- Start -> Uitvoeren -> MSinfo32.exe (Sectie Onderdelen -> Probleemapparatuur)
- Start -> Uitvoeren -> Eventvwr.exe (Secties Toepassing en Systeem: Fouten en Waarschuwingen)
- Start -> Uitvoeren -> Devmgmt.msc (Apparaten met een rode X ervoor of een gele ! ervoor)
- Start -> Uitvoeren -> Dxdiag.exe (Alle meldingen & waarschuwingen bij de tests)

Als bij stap 4 problemen boven water komen, DirectX 9.0c installeren over de oude heen, en daarna Dxdiag.exe nogmaals proberen. Zijn er driverproblemen, los die dan op door (bij voorkeur) WHQL (Windows Hardware Quality Labs) gecertificeerde drivers te downloaden en te installeren. Dat hoeven niet noodzakelijkerwijs de nieuwste drivers te zijn, zoek naar die WHQL certificering! Natuurlijk dan eerst de oude drivers deïnstalleren vóórdat je de nieuwe installeert.

Tijs

Dit is een erg oud programma... uit de tijd van "Vrouw Holle" en Windows 95/98... Ik neem aan dat op die nieuwe PC tenminste XP zit? Probeer het spel te installeren via de "Wizard Programmacomptabiliteit" die je onder "bureau accessoires" vindt.......

Volgende keer even een passende topictitel bedenken svp, mxton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan