Motorola razr v3 laadt niet goed op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan48

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Hallo, ik ben hier voor de eerste keer, ik heb namelijk een probleem met een Motorola razr V3.
Ik heb deze GSM van mijn zoon gekregen, maar nu is er een probleem met dit apparaat, als ik de accu oplaad, dan duurt dit hooguit 15 min. dan geeft de GSM aan dat het laden voltooit is, na 24 uur is de accu weer leeg, en dan heb ik 3 à 4 keer gebeld.
Dus dacht ik dat de accu wel eens defect kon zijn, heb een nieuwe gekocht, en die doet het ook niet, ook niet na 5 à 6 keer opladen (is trouwens ook na 15 min. al vol)
Wat kan er aan de hand zijn? Heb er geen software bij, dus kan ik niet via de computer werken.

Gr. Jan48

Beetje een laat antwoord, maar wie weet heb jij of iemand anders er nog wat aan. Een defect laadsysteem van een toestel kan aan meerdere zaken liggen. Het kan aan de software liggen die op de een of andere manier een accu helemaal leegtrekt, het kan een hardware matig defect zijn, waardoor de lading vande accu verkeerd wordt uitgelezen of de accu extra snel leeg is, en inderdaad kan het ook aan de accu liggen.
Heeft het toestel toevallig nog garantie? Je zou het namelijk dan kunnen laten opsturen. Zo niet, dan zou ik even een softwareupdate proberen. Weinig kans dat het helpt, maar wie weet. Kijk hiervoor op de Motorolasite onder het kopje 'support'.
Indien het allemaal geen oplossing is, tjsa, dan moet er een nieuw toestel komen. Van een telefoon kun je tegenwoordig maar verwachten dat ie het een 2-3 jaar uithoudt. Er zijn uitzonderingen..

Bedankt voor u antwoord, heb een nieuwe accu ontvangen, en deze doet het tot nu toe goed.

Gr. Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan