arianne1983
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 10 sep 2006
Sinds een paar weken heb ik de Motorola V235. Je kunt er foto's mee nemen en video filmpjes mee maken en ook kan je nog mp3 beltonen erop zetten. Nou wil ik van die software hebben. In de winkels hebben ze het nergens en vaak zeggen ze ook dat je het gratis kan downloaden op de site van motorola, maar daar kan ik alleen maar vinden wat voor tools je nodig hebt.
Via een downloadprogramma heb ik al wel wat weten te downloaden,wel krijg ik een programma maar zelf heb ik dan een kabel van een mp3 speler die daar ook op past maar telkens zegt dat programma "No Conversion impossible"en van die dingen van "Not possible and Not Avaible".
Werkt dat programma dan niet of moet ik een originele kabel hebben of is het een instelling van de telefoon zelf?
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.
Via een downloadprogramma heb ik al wel wat weten te downloaden,wel krijg ik een programma maar zelf heb ik dan een kabel van een mp3 speler die daar ook op past maar telkens zegt dat programma "No Conversion impossible"en van die dingen van "Not possible and Not Avaible".
Werkt dat programma dan niet of moet ik een originele kabel hebben of is het een instelling van de telefoon zelf?
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.