motorola v3 internet netwerk op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldbird

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Ik heb een motorola v3. Hiermee wil ik mobiel internetten. Ik heb de instellingen geinstalleerd, maar hij doet het niet. Bij een webprofiel staat een slotje, waardoor ik geen ander profiel kan kiezen. Hoe krijg ik dit slot weg?

als het goed is ga je naar menu webtoegang dan web profielen daar staat bij mij orange mms aan gevinkt en orange world heb ik orange world aan gevinkt en heb internet en heb wel tel uit en aan gezet en heb internet hoop dat het lukt

bij mij staat telfort internet met een slotje erachter en bij 02 wap gprs staat een vinkje

IK heb ook allerlei problemen met mijn motorolla v3 ik wil mms versturen maar dat lukt ook niet.moet ik daar ook iets voor instellen?

groeten

v3

ik ben er zelf ook achter gekomen dat mms niet werkt. wat ik nu doe is je gaat naar menu ,webtoegang,webprofielen daar ga je op je provider waar mms staat tik je op menu knop. dan druk je op de konp standaard instellen. en als je wil gaan internetten ga je naar menu ,webtoegang,webprofielen dan ga je naar provider bij mij is dat tele2 internet en druk je op de center knop en je gaat naar internet is wel niet handig maar zo kan je wel van alles gebruik maken.ik ga wel verder kijken hoe het anders kan want via andere tel kan ik van alle 2 gbruik maken. sorry voor het late bericht maar geen internet thuis en kan niet via de v3 naar helpmij is een tip voor helpmij dat je ook via je telefoon naar helpmij kan gaan.

v3

oja je moet even kijken volgens mij moetje telfort aan vinken en o2 niet ik hoop dat alles werkt voor iedereen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan