Motorola W377 bluetooth werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

zonzoekster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Ik heb een Motorola W377.
Maar ik krijg mijn bluetooth niet werkend.

Als ik bluetooth aanzet, telefoon op "vind mij" zet, dan kan mijn telefoon wel gevonden. Heb ik die optie niet aan staan, maar wel mijn bluetooth, dan kan mijn telefoon niet gevonden worden.

Ook kan ik mijn Tomtom niet vinden en vice versa.
Ik kan geen ander apparaat met bluetooth vinden ook al zit het er pal naast.

Wie weet er een oplossing?

Niet lachen, ik heb hem bij de Aldi gekocht, en dus is het moeilijker om direct terug te gaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb om daar uitleg te vragen.

ik kan het verkeerd begrepen hebben maar normaal wordt er geen enkel toestel gevonden zonder de vind mij of zichtbaar functie uit
dit maakt ook ni veel uit want eenkeer de gsm ma een andere gsm of pc is verbonden geweest wordt meestal de naam bijgehouden ien dan moet alleen de bleuthooth nog aanstaan

mvg
dj technics

Maar ik kan ook geen enkel apparaat vinden als de vind mij tekst aan staat. Mijn dochter vind met haar mobiel, mijn mobiel en de tomtom, en mijn mobiel vind helemaal niets.

Motorola W377

Ook ik heb de W377 gekocht bij de Aldi. Hij is daar 15 euro duurder dan wat ik vond op de internetsite. Voordeel is echter dat je via Medion 2 jaar garantie hebt ipv 1. Je mag er ook alles weken na aankoop, nog gewoon teruggeven.

Ook mij is gebleken dat het hoe dan ook niet mogelijk is om deze GSM werkend te krijgen op mijn blue Parrot 3200 LS. Ze vinden elkaar wel, maar het telefoonboek van de Parrot werkt niet. Na informatie bij Motorola is mij gebleken dat eea kennelijk niet mogelijk is omdat een Motorola alleen garant staat voor werking van apparatuur van hetzelfde merk. Lekker dus....... Ik had deze gsm speciaal gekocht omdat er op de doos
staat dat hij werkt op blue tooth 2.0 (en dat is die Parrot dus). Ik kan de gsm niet meer terugbrengen, omdat ik alle bescherming e.d. er al af had. Overigens is de code om de
GSM totaal te resetten 000000. (dat staat ook al niet in de gebruiksaanwijzing)

Hallo miskoop, dus jij hebt dezelfde slechte ervaring. Ik heb mijn toestel terug gestuurd voor reparatie. Kreeg hem van de week terug. Volgens hen werkt de bluetooth wel, ze hebben een software update uitgevoerd.
Mijn motorola kan nu wel gevonden worden door een ander mobieltje, maar ik kan niets vinden....
Werkt dus ook niet met mijn tomtom, laptop enz. Ik baal hier stevig van.

Kocht hem dus juist vanwege de bluetooth.
Wat zijn jou verdere stappen?
Kan jij wel een apparaat vinden?

Ik heb de helpdesk gebeld van Motorola, die wisten mij te vertellen dat eea niet op elkaar gaat werken. Ook adviseerden ze mij voor een meer uitgebreidere handleiding te kijken
bij de W375. Daar staat in ieder geval veel meer in (maar dat toestel heeft geen blue tooth)
Wanneer je bij de W377 "vinden" opgeeft gebeurd er niets. Je moet net nog een stapje naar beneden, namelijk zoek apparaat. Dan vond hij gelijk mijn blue tooth, maar vervolgens kreeg ik het tel-boek er niet in.

Mijn W377 is te koop, en ik draai nu eerst een lijst uit van Blue Parrot om te kijken welke er wel op past. Overigens stond op een site die ik eerst gevonden had, de W377 er gewoon bij.

Ik heb een Motorola W377.
Maar ik krijg mijn bluetooth niet werkend.

Als ik bluetooth aanzet, telefoon op "vind mij" zet, dan kan mijn telefoon wel gevonden. Heb ik die optie niet aan staan, maar wel mijn bluetooth, dan kan mijn telefoon niet gevonden worden.

Ook kan ik mijn Tomtom niet vinden en vice versa.
Ik kan geen ander apparaat met bluetooth vinden ook al zit het er pal naast.

Wie weet er een oplossing?

Niet lachen, ik heb hem bij de Aldi gekocht, en dus is het moeilijker om direct terug te gaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb om daar uitleg te vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan