mount disc Image

Status
Niet open voor verdere reacties.

emielvs

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
hallo ik ben emiel

en nieuw hier op het forum ik heb age of empriries 3 gedownload en ik snap er niet echt veel van in de read me staat :

1. Mount Disc Image with newest version Daemon Tools, or burn image too a disc.
2. Run the Install.bat to install the games. (Note. If you dont want to use the install.bat,
you can install each game separatly,by exploring the disc, and going to AOE III DVD folder
for AOE 3, Asian Dynasties folder for asian dynasties, and Warchiefs folder for Warchiefs.)
3. Goto CRACK folder located on the disk, and first install the patches, and then copy nocd cracks
over original game exe's.

Kan iemand mij hier mischien mee helpen of een wat logiseren uitleg geven want ik snap het niet echt.

bijvoorbaad dank

Geen idee of dit hier eigenlijk is toegestaan, maar toch maar een antwoord ;)

Anyways:
Wat je gedownload hebt is hoogstwaarschijnlijk een .iso bestand. Dit is eigenlijk een "dvd" (of cd), zonder dat er iets aan verandert is.
Je zult ofwel de .iso (ik neem aan dat het zo'n bestand is) op een dvd moeten branden, dit kan met bijv CDburnerXP of nero, ofwel de computer laten "geloven" dat hij op dvd staat. Dit doe je door het programma daemon tools te installeren, en dan een image (=.iso) te "mounten" (=faken dat hij in een dvd drive zit). Hierna denkt de computer dat het een dvd is.

Daarna zal je de install waarschijnlijk vanzelf starten.

Na installeren moet je de crack zoeken op de "dvd", en die kopieren en in de bestandsmap van het spel plakken (en overschrijven van andere bestanden waarschijnlijk).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan