Mouse Keys en Muis precisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbyteeuwen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje van de combinatie: Mouse keys en Muis
Mijn probleem is als ik de Mouse keys activeer, en er een paar keer snel achter elkaar druk, ze niet heletijd even ver gaan (Wat dus wel de bedoeling is :D) Dus heb ik gelezen dat je dat dus kan veranderen als je je muis precisie uitdoen. Maar ik erger ik me (Al zo'n 3 weken) dat mijn muis niet goed "Precies gaat" Weet iemand enige software of oplossing hoe ik dit beide kan doen? (Mouse keys even ver en muis precisie)

Thx :thumb:

Laatst bewerkt:
Er is een verschil (als het goed is) tussen de mouse speed en de dubbleclick speed. Als het goed is moet je die beide los kunnen wijzigen.

Er is een verschil (als het goed is) tussen de mouse speed en de dubbleclick speed. Als het goed is moet je die beide los kunnen wijzigen.

als je het nog niet weet, ik heb het niet over de "Dubbleclick speed". Wat ik bedoel is dat je met je NumPad je muis kan besturen... En dat lukt dus niet helemaal (hierboven beschreven)

Kan dat :p, nooit geweten. Maar dat wordt dan (waarschijnlijk) door hetzelfde "pakket" behandeld als de muis, waardoor je het niet apart in kan stellen. Tenzij je code gaat schrijven of zelf in gaat voegen, is het niet mogelijk (verbeter me A.U.B. als het niet zo is).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan