mouse recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmatteman

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
hallo

zouden jullie mijn muisrecorder willen testen? Hij kan alleen nog maar de muis-beweging (dus geen kliks) opnemen en afspelen. je kunt instellen hoevaak je de loop wilt herhalen. Het is gemaakt in vb 2008.

veel plezier ermee!:p

Bijlagen

Hij doet het, maar een sneltoets om die replay te stoppen zou handig zijn :)

Nice gemaakt in elk geval :thumb:

ehmm....

ehmm......

srry hoor maar bij mij doet hij het niet.
waarschijnlijk heb je een oudere of nieuwere versie dan mijn pc.

jammer dat ik hem niet kan testen.

;)

oja, ik heb hem getest op win vista met .net 2.0

bedankt voor jullie tests en reacties. Ja een sneltoets zou inderdaad handig zijn, daar ga ik nog even een keer mee aan de gang, en natuurlijk moet ie ook nog een klik record functie krijgen

sweet, vooral replay functie is erg netjes gemaakt. probeer ook even de scrolldingen automatisch mee te scrollen (of de waardes bovenin toe te voegen). m'n geheugen loopt wel vol tijdens gebruik. probeer de waardes eens in de zoveel tijd op te slaan en te vergeten

ok =] dat je geheugen vol loopt had ik zelf nog niet gemerkt, dat kan dus verbeterd worden ja:o
Maar wat heeft het voor zin om de scrolldingen mee te laten scrollen? eigenlijk zouden ze zelfs onzichtbaar moeten zijn ofzo, want het heeft geen functie voor degene die de recorder gebruikt. En wat bedoel je precies met de waardes om de zoveel tijd opslaan en vergeten?

mmatteman, ik zou wel mee willen helpen met je progie, is dat mogelijk? :)

in die scrolldingen kun je de locatie zien die de muis op dat moment heeft, zoals ze nu staan kan je het voor ong een seconde zien en daarna is het waardeloze informatie.

je kunt mis de inhoud van die scrolldingen in een textfile opslaan zodat het niet in het geheugen hoeft te blijven staan

mmatteman, ik zou wel mee willen helpen met je progie, is dat mogelijk? :)

ja leuk idee! :D

Murdocki, slim idee, daar ga ik eens mee aan de slag. maar moet je dan niet als de gebruiker er niet voor kiest om de script op te slaan, de text file weer verwijderen, of legen?

ja je moet zelf even kijken hoe je dat af wilt handelen, het was een suggestie om wellicht van je memleak af te komen.

mis kan je ook iets met dpi oid uitlezen doen en dan vastleggen hoeveel km iemand al heeft bewogen met z'n muis?

zeer mooi gemaakt,:thumb: alleen zie ik er het nut nog niet van
als je een sneltoets zou maken voor het starten en stoppen van opnemen, en als je clicks ook opneemt, dan kan ik er misschien al iets mee doen :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan