Mouseover creator

Status
Niet open voor verdere reacties.

djmaster329

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Hallo,
Ik heb net een programma gemaakt om mouseover codes te maken. Ik wilde dit graag met jullie delen omdat de codes en de juiste paden vaak niet kloppen als je ze zelf moet typen en in dit programma heb je de code + kan je zien hoe het op je site staat!

Screenshot:
11r3ynt.jpg

Het bestand zit in de bijlage!:thumb:

Bijlagen

Mooi gedaan. Werkt, gescanned met 2 virusscanners. Geen resultaten. Perfect. Mooi gemaakt.

Je kunt hem waarschijnlijk ook gewoon met een reflector open, kun je zo zien of die er wat mee heeft uitgehaald wat je niet aanstaat:D

Waarom zou ik er iets mee doen? Ik heb hem gemaakt voor me eigen nut maar wilden hem gewoon met jullie delen.

Groeten Djmaster329

Is netjes gedaan. Mooi programmaatje ook.

Ik heb ondertussen ook enkele programmaatjes gemaakt ( in C#) en wil er ook applicaties van maken, zodat ik ze ook in het echt kan gebruiken. Maar ik weet nog niet helemaal hoe dat moet. Kun je mij naar een website of tutorial verwijzen die dit concept goed uitlegt?

Ik dank u alvast!

Mvg

Is netjes gedaan. Mooi programmaatje ook.

Ik heb ondertussen ook enkele programmaatjes gemaakt ( in C#) en wil er ook applicaties van maken, zodat ik ze ook in het echt kan gebruiken. Maar ik weet nog niet helemaal hoe dat moet. Kun je mij naar een website of tutorial verwijzen die dit concept goed uitlegt?

Ik dank u alvast!

Mvg

Volgens mij is dit gewoon hetzelfde als vb.
Je moet je applicatie eerst even debuggen en dan builden.
Dan vindt je hem terug in je visual studio projects map
(Projects>[Naam]>[Naam]>bin>Debug)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan