mousepad scroll?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

entie

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2010
Berichten
12
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop, Asus, maar merk dat ik niet kan scrollen met het mousepad.
Ook bij de instellingen staat deze optie nergens aangegeven, zover ik zie.
Het is een elan PS/2 port smart pad. Kan ik niet iets installeren of dergelijk waardoor scrollen met deze muis wel mogelijk wordt?
Ik ben een leek in computers, dus gelieve niet teveel vak-taal te gebruiken.. :)

Alvast bedankt!
 
Meestal aan de rechterkant van het touch heel kort op randje.
 
Ja, dat weet ik dus, dat ik rechts van de muis zou kunnen moeten scrollen.. maar dat doet niks als ik dat doe. Ook staat er niets op aangegeven ofzo dat zich daar een scroll bevindt.
 
Heb je het stuurprogramma wel geïnstalleerd? Anders even doen of updaten.
Heb je wellicht allerlei opstartprogramma's uitgevinkt? Daar staat meestal het programmaatje tussen die voor die scrollzone zorgt.
 
Hoi!
Waar vind ik zo'n stuurprogramma? Ik heb niks uitgevinkt...
 
Welk merk en type laptop heb je?
 
Welk besturingssysteem gebruik je? Windows XP / Windows Vista / Windows 7?
 
Hier haal je de driver vandaan. Vervolgens installeer je het en start je opnieuw op. Laat even weten of het nu wel werkt.
 
Je zegt dat je naar de instellingen hebt gekeken. Waar precies? Want daar zou sowieso wel wat tussen moeten staan.
 
Bij configuratiescherm.. De instellingen en eigenschappen van de muis.. Als ik een externe muis erop aansluit komt er een tabblad te staan met 'bladerwieltje', maar dat is er dus niet bij mijn mousepad.. Help! :)
 
Daar zou wel e.e.a. bij moeten staan. Niets met apparaatinstellingen ofzo? Welke tabbladen heb je dan wel?
 
SynTPEnh

Probeer eens , met bovenstaande een zoekopdracht te starten om de locatie van het programma vast te stellen.
 
Even op internet gekeken: andere mensen die er last van hadden drukten gewoon niet hard genoeg. Je moet het touchpad niet aaien, maar gewoon goed scrollen.
 
Druk er hard op, en werkt dan ook niet..
heb "SynTPEnh " gezocht, gewoon toch op de laptop hè? Want daar geeft ie geen resultaten..
 
Druk op het windows-logo onderin en zoek dan naar apparaatbeheer en open dat vervolgens.
Wat staat er onder Muizen en andere aanwijsadapters?
 
Kun je dan een screenshot maken van het venster met de muisinstellingen (dus Configuratiescherm --> Muis)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan