Mousepad uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo,

Ik heb sinds kort een Olidata Stainer 3000 laptop waar verder totaal geen beschrijving bij zit... nu vraag ik me af of en hoe ik de mousepad kan uitschakelen.
Ik gebruik een gewone usb muis.

Iemand een idee hoe die uit te schakelen is...
Er zit Windows Vista op de laptop.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Waarschijnlijk is het mogelijk om bij apparaatbeheer de touchpad aan te klikken en uit te schakelen.

Die FN, knop heb ik geprobeerd met een paar Fnummers maar dat werkte niet, ik zal ook eens in apparaatbeheer gaan kijken.

Geen van beiden werkt... iemand anders nog een suggestie.. ik kan wel mijn usb muis uitschaklen in apparaat beheer, maar die andere muis die er staat niet.

Echt niemand een idee waar je dat uit kunt schakelen of in kunt stellen, misschien dat ik hem dan iets minder gevoelig kan zetten want zodra ik mijn vinger zachtjes op de mousepad leg om de cursor te gaan verplaatsten gaat de laptop enteren dat is zeer irritant.

Ik heb gezocht naar de handleiding, maar kan deze nergens vinden.
Jij weet ook niet een link toevallig?

Ja deze site... http://www.olidata.com maar daar kom ik helaas ook niet verder.
Zelfs in de winkel waar ik hem gekocht heb wisten ze niet waar ik een handleiding kon verkrijgen.
Er zit een heel schamel boekje bij maar daar leggen ze een gewone pc uit en niks van een laptop, erg vaag hoor.:confused:

Erg jammer, ik kan er ook nog steeds niets over vinden.
De winkel kan je ook geen gebruikerstips geven? Verder hoop ik dan maar dat er iemand langskomt met gebruikerservaring.

Ik ben er half achter gekomen
je hebt er een mousepad driver voor nodig, nu nog 1 zien te vinden die compatible is met Olidata en Vista zucht......................
ben druk aan het zoeken en uit proberen.

Ik ben er half achter gekomen
je hebt er een mousepad driver voor nodig, nu nog 1 zien te vinden die compatible is met Olidata en Vista zucht......................
ben druk aan het zoeken en uit proberen.

Ik bedoel hier natuurlijk een touchpad driver en geen mousepad ;)

?????????????? Wat bedoel je daar precies mee?? de hardware van de driver?
Als je de touchpad bedoeld dan heb ik geen idee, kan hem niet eens terug vinden in mijn laptop, hij geeft alleen maar een ps/2 muis aan, ook als die niet is aangekoppeld.

juist. In dat geval is de driver van je touchpad nooit geinstaleerd. Heb je enige CD's die met je laptop kwamen?

Nee ik geloof ook niet dat het geinstalleerd is.
Ik heb geen cd's bij de laptop gekregen... er staat alleen een recovery op een verborgen partitie maar daar heb ik nu weinig aan denk ik.
Ik heb in de winkel om een handleiding gevraagd maar die hebben ze ook niet, die zou op een cd moeten staan, maar die zit er niet bij.

kep op mijn laptop een aparte knop daarvoor , misschien heb jij die ook ergens
:confused:

eigenlijk zou het via appartenbeheer moeten werken :confused:

Zou ook kunnen ja, maar welke knop is het dan?
Ik heb geen eens een beschrijving van de laptop gekregen bij aankop, moet zelf maar uit zoeken hoe het werkt geloof ik.

gewoon ff kijken , het is geen knop op het toetsenbord dan maar gewoon aan de zijkanten ofzo of rechtsboven

maar ja , dat is bij mijn laptop, ook een ander merk dan de jouwe , ik deed ook maar een gooi :confused:

Het is me nog steeds niet gelukt, niet met de juiste drivers, niet met een knop op het toetsenbord en niet met hulp van Olidata zelf.
Want bij Olidate helpdesk, werkt het gewoon op de laptop.
Vreemd hoor.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan