mouserec

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackhacker

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
mijn aller eerste programma wat ik post MouseRec :D
hiermee kun je niet alleen je muis bewegingen mee opnemen en afspelen maar ook de clicks!! ook kun je je opnames opslaan dit is de map c:/mouserec/hierjeeigentext en daar staan de bestanden items.txt en items2.txt in. ik hoop dat jullie het wat vinden.

commentaar is welkom:D

als je functies wil laten toevoegen(bijv. double click) of verbeteren geef dan de code en ik zal het proberen toe te voegen.

veel plezier ermee:thumb:

blackhacker

Bekijk bijlage mouserec.rar

Laatst bewerkt:
Goed nieuws voor jou: Hij werkt prima onder win7. Ook het afspelen. Meer heb ik niet getest. (Wou weten wat het nut er van is. Weet ik nog steeds niet, maar kan handig zijn als je broertjes wil etteren.)

oke bedankt voor het testen. misschien heb je er niet zo veel aan maar ik heb et gemaakt om er van te leren want ik ben net een weekje bezig met visual basic. en ik dacht miss heeft iemand er iets aan:D

Leuk,
MAAARRRR...
Als ik iets opsla, in mijn geval de map test. Komt er alleen het bestandje items, waardoor ik als ik hem weer probeer te openen het mislukt.
Ook geeft hij als ik probeer op te slaan/ openen voortdurend foutmeldingen, verder doet hij het wel!

Re:

Awesome gemaakt man, kan je proberen dit ook proberen te maken met alle functies die een muis kan maken, ik wil best helpen.

Laatst bewerkt:
misschien iets om sneltoetsen in te voegen?
dat als ik op s druk dat ik dan begin met opnemen en p dat ie dan op pauze gaat etc ga maar door. en g voor afspelen en ctrl+s oplaan etc en misschien iets dat je bepaALDE posities in die 2 balkjes kan verwijdere, zijn ze read only ofzo? want dan word het fun, kun je ofcourse ook doen als ze opgeslagen zijn..

sorry dat ik zo laat reageer ik zal er mee aan de slag gaan. idd goed idee om sneltoetsen toe te voegen ik zal er weer mee aan de slag gaan. :d

Na uitpakken krijg ik foutmelding.

mouserec.exe - Toepassingsfout
"Kan de toepassing niet juist iniialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beeindigen."

(Win XP)

Hé man ik verlies gewoon de controle over mijn muis moet eerst mijn PC ressettem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan