Movie Maker Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanmiguel

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2008
Ik twijfel eigenlijk of ik hier in het juiste gedeelte zit, zoniet, excuses, moderator, graag verplaatsen aub.

Ik open Windows Movie Maker en krijg plots - heeft altijd prima gewerkt ! - volgende foutmelding :

Movie Maker kan niet worden gestart.
Controleer of de computer aan de systeemvereisten voldoet, zorg er voor dat het stuurprogramma van de videokaart is bijgewerkt.

Heb ondertussen al heel wat 'gegoogeld', lees wel meer vragen in die trant, maar nergens een afdoend antwoord.

Heb wat zoekwerk gedaan op m'n pc :

Een Avi-formaatfilmpje speelt ie klakkeloos met WindowsMediaPlayer

In apparaatbeheer vind ik nergens enige bemerking (bvb uitroepteken) op videokaart of waar dan ook.

Misschien is het probleem hier gekend ...

Dank alleszins.
Groetjes.

Om je te helpen, je wordt er inderdaad niet vrolijk van. Oplossingen ahum. :shocked:

lees vele problemen. Klik hier.

Dan heb je een indicatie van alles wat al besproken is. :confused:

Inderdaad, manamana, om bitterdroevig van te worden.
Toch al bedankt voor de reactie en hulp !
:thumb:

Graag gedaan. Misschien dit spoor. Maar wat is hier aan de hand. Verschil Movie maker en.....windows Live movie maker. Klik.

Vreemd blijft het dan toch wel dat je videokaart kennelijk niet geschikt is.

:thumb:manamana, je laatste post was dè oplossing !
ik heb gewoon je 'klik' gevolgd, de live essentials 2012 volledig gedownload en geïnstalleerd en zie : MovieMaker werkt terug !
gelukkig, want het nieuwe wedstrijdseizoen komt er aan ...
http://www.youtube.com/watch?v=HBx1rDxqYBI

dank aan manamana !!!:thumb:

Hallo Sanmiguel. Bingo. Dat is geweldig nieuws voor je. Nu maar filmpjes maken. En wat een filmpje zeg mooi gedaan. Weet je wat en wie Manamana is. Klik.
Tot het einde kijken. Ik heb nog een reactie in jou filmpje gegegeven. :D :thumb:

Zet je a.u.b. in je 1e bericht de vraag als opgelost, wellicht hebben anderen hier dan ook wat aan.;)

Haha, als liefhebber van de Muppets vermoedde ik al zoiets :)

Een mooie persiflage op het originale kan je hier bekijken :De Belgische Chris Vanden Durpel, de man van meer dan honderd typetjes, ... hilarisch.

http://www.youtube.com/watch?v=iNTiDtQU1y8

Nogmaals dank en de post is aangepast.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan