moviemaker werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
ik heb windows 7 en ben een vakantiefilm aan het branden met moviemaker, maar na verloop van tijd stop ie ermee en ik krijg de melding: moviemaker werkt niet meer
waar kan dit aan liggen en weet iemand een filmbewerkingsprogramma die het wel blijft doen?

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    99,3 KB · Weergaven: 40
Hallo.

Probeer dit eens, Windows Live Essentials Setup opnieuw uitvoeren.

Of proberen te herstellen via:

Configuratiescherm->Programma's en Onderdelen -> Selecteer Windows Live Essentials -> Klik Wijzigen / Repareren.

Of als het net sinds kort is even je computer een herstelpuntje terug zetten.

Kun je die film wel gewoon opslaan.

Wordt het bestand wel ondersteund.

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-vista/Problems-importing-files-into-Windows-Movie-Maker

Er staat bij jou cimg0281 ergens. (eerste foto) Dat is geen JPG of JPEG bestand.

rechtsonder staat ook bij jou fout JPG. En er is iets rood maar ik kan niet zien wat dit is, te klein.

Nou een hele riedel is het geworden, maar daar zijn we voor hier he.

De eerste drie opties hoef je denk ik niet uit te voeren. Dat is er voor meer ergere problemen.

Laatst bewerkt:
de bijgevoegde foto is wel van AVS Video Editor, maar met Moeviemaker had ik ook de melding: moviemaker werkt niet meer.
nu heb ik de film opnieuw gemonteerd en deze keer is het wel gelukt. ik vraag me af hoe dat kan want de ene keer krijg ik een foutmelding en de andere keer lukt het wel

ja hoor want die AVS heb ik ook. ik zal je tips bestuderen voor de volgende keer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan