MovieStream - Zoek vind en stream films

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moviestream

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2011
Berichten
11
22 januari :

Ik ben op dit moment bezig om de streams vlot te laten verlopen. Echter wil ik eerst weten of de versie die ik er gisteren op heb gezet
werkt totdat de film wordt opgestart (speelt ongeveer 1 minuut)

dus ik wil weten of iedereen kan zoeken en de gevonden film kan afspelen. Als ik dit weet kan ik de volgende versie vrijgeven.
Zonder feedback wordt dit lastig.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hallo Allemaal,

Ik loop al enige tijd rond met het idee om een filmstreamer te maken voor mijn mediacenter. Dus film vinden en gelijk daarna kijken.

Heb gister een voorbeeld gemaakt van hoe het ongeveer gaat werken.
Het is nu mogelijk om naar een film te zoeken en vervolgens te starten.

Ben nu bezig om de streams zonder hapering en vast lopen te maken.

Voorlopig wil ik eerst testen of het zoeken en starten van de films goed gaat vandaar dat ik het hier op het forum wil vrijgeven.
Daarom zou ik mensen willen vragen om mee te denken en te testen.

Mocht er genoeg animo zijn dan ben ik van plan er veel tijd in te steken.
Dus feedback is welkom. Bedenk wel dat deze versie alleen zoekt en het eerste gedeelte van de stream laat zien. Als dit bij meerdere mensen goed werkt ga ik het programma veder uitbreiden.


Let op het programma maakt gebruik van VLC player. Deze zal dus eerst op de PC ge�nstalleerd moeten worden.

http://www.videolan.org/vlc/

Daarna zullen deze 2 bestanden nodig zijn.

Moviestream.exe
player.exe

Het programma zal gestart moeten worden via Moviestream.exe.
beide bestanden moeten in dezelfde directory staan.


Download :
http://www.million-ebook.com/moviestream/movie.zip
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Bij mij werkt hij gewoon (voor zover geprobeerd). Maar het is niet echt handig dat je hem niet kan pauzeren, en dat er geen fullscreen op zit.

Verder goed:thumb:
 
Hoi,

Bij mij werkt hij gewoon (voor zover geprobeerd). Maar het is niet echt handig dat je hem niet kan pauzeren, en dat er geen fullscreen op zit.

Verder goed:thumb:

Hallo Martin,

Bedankt voor je reactie !
Bij mij stopt de stream na een minuut ofzo. Waarschijnlijk is mijn pc te traag.
Maar ik ben al bezig met een verbeterende versie die de film gelijk download.
Op een tragere pc blijft de stream dan gewoon werken. Ook blijkt dat sommige streams te traag binnen komen. Dit heb ik nu ook opgelost door meerdere sessies naar de server waar de film staat te openen. Nu werken de streams vrij stabiel.

In de nieuwe versie zal ik de fullscreen optie zeker verwerken. Of pauze goed gaat werken tijdens het streamen weet ik niet, maar ik ga hier zeker naar kijken.
Ook bouw ik de optie downloaden in zodat je altijd de film kan terug kijken.
Veder ga ik de optie om filmpost te maken inbouwen, zodat gebruikers zelf films kunnen posten. Hierdoor is de film al gereviewd door iemand. Ook kan er dan een hoesje bij de film worden geplakt.

Fijn dat je even de tijd hebt genomen voor de feedback :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan