mozilla FF3 loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

phantom819

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Berichten
774
Hallo,

Ik heb op de dag van de RC release van windows 7 voor het eerst het 64 bit systeem geinstalleerd. Dit werkt prima behalve mozilla firefox. Als ik aan het browsen ben komt het regelmatig voor dat hij vast loopt. Nu heb ik al gezocht naar een 64 bit versie van mozilla firefox maar die is pas te verwachten bij FF4. Dat schiet dus niet op..

Heeft er iemand alternatieven browsers of een fix voor FF3 (64-bit)? Ik gebruik liever geen internet explorer.. ik heb daar iets tegen, die gebruik ik alleen als het niet anders kan (nu dus.. :p) zo werkt het igg niet, zonde van firefox het heeft me ALTIJD goed bevallen tot nu toe..

Mvg Ph@ntom
 
Je hebt gewoon ff3? Want ik heb een keer een variant hierop gehad, hierin teste ze alle beta's en dan had je alle updates al wat eerder.

Maar deze liep echt wel steeds vast bij mij, dus ben naar de normale FF3 gegaan.

(het is wel echt een andere versie, niet dat je wat in je settings verkeerd hebt staan)

ik heb zelf vista 64-bit geen problemen mee... maar windows 7 is dan weer anders... (denk ik)
 
het is de normale ff3, dus gewoon www.mozilla.com en dan de eerste die ze aangeven. Ik heb wel de nederlandse versie maar dat moet het probleem niet zijn denk ik..

welke browsers zijn er allemaal?
- internet explorer
- mozilla firefox
- opera
- google chrome (hoor ik ook problemen over in combinatie met x64)

wie weet er meer.. :p kan er zo snel niet op komen.. kga denk een andere proberen en wachten op ff4.. zou misschien een herinstallatie oplossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan