Mozilla firefox doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysam

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
130
Hallo iedereen

Ik heb een probleem mijn IE werkt niet en mozilla firefox ook al niet dus ik kan nu niet op internet. Als ik mozilla firefox opstart staat er server niet gevonden. Kunnen jullie mij miscchien helpen. Plzzz antwoord snel.

PS: Ik ben in een internet cafe.
 
Eerste gedachte zoals altijd, worden ze niet tegen gehouden door een firewall?
 
Nou, heb je een firewall op je PC?
Deze kan programma's toegang onthouden tot internet.
 
Ja, het heet bij iedere firewall weer anders. Bij mij heet het programmabeheer geloof ik. Daar staan alle programma's in een lijst en daar achter of ze geblokt zijn of niet.In die lijst kan je het weer veranderen.Ik zeg niet dat het zo is maar ervaring uit vele topics op dit forum blijkt het inderdaad de firewall te zijn.Werkt je mailprogramma wel, dus ontvang je wel E Mail?
 
we ontvangen wel mail op msn de msn doet het wel alleen de internet niet

ik heb ook de firewall uitgeschakeld en weer ingeschakeld het lukt weer niet plzzz help me
 
En uitgeschakeld laten staan heb je dat al gedaan? Uitzetten en dan kijken of het werkt. Welke firewall heb je?
 
heb ik wel uitgeschakeld en gekeken of het doet het doet echt niet hmm trouwens geen idee welke firewal
 
maar trouwens hoe kan je dat lijst vinden dat de bepaalde programas geblokt zijn of niet?
 
bedoel je dat ik mijn modem gaat uitschakelen en weer ingeschakelen?(maar ik ben nu niet thuis)
 
Tja, je zal toch even wat moeten proberen. Maar als jij niet thuis bent hoe kan jij dan je Firewall uitzetten???
 
hmmm bij firwal lijst als die aangevinkt is dat betekent dat die geblokt is tog?
 
Hangt van je Firewall af zoals ik al zei.
Ga maar naar huis eens kijken op je gemakje.
 
ik ben echt gek gewoorden ik weet het niet waar aan ligt dat de internet niet doet
 
Nope. Maar ik ben ff weg nu..ik kijk zo snel mogelijk weer naar je topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan