Mozilla firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

wlankhorst

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Hallo allemaal,
Misschien is er iemand die dit probleem kent: Na downloaden van de nieuwe firefox 2.0.0.6
gaat hij 1 maal open, daarne vertikt hij het verder. Ook met Firefox preloader gaat het niet
meer. Waar kan dit nu door komen? Voorheen nooit last gehad.

uninstal fire fox en instaleer het met de nieuwste installer 2.0.0.6
en kijk of het nu wel weer werkt.
ik zelf heb geen last van dit verschijnsel en heb ook 2.0.0.6 er op staan.

Hallo,
Wat mij wordt aangeraden heb ik al gedaan. Het is juist de nieuwste die problemen geeft.
Ik heb het al een paar keer opnieuw gedownload, helpt niks.

firefox update / installatie 2.0.0.6

werk hier met XP en de update verliep opvallend vlekkeloos ook de download en de onderbreking in het proces ( niet meteen een nieuwe opstart van deze browser ) omdat ik dat zo wilde. :)

leon25 :cool:

info bij de / herinstallatie

Dat was wel erg weinig zinvols zojuist .. daarom nog dit :

Mozilla raadt aan

* 500 Mhz processor
* 256 MB RAM
* 100 MB vrije ruimte op uw harde schuif
* Microsoft Windows XP

Fixed in Firefox 2.0.0.6
MFSA 2007-27 Unescaped URIs passed to external programs
MFSA 2007-26 Privilege escalation through chrome-loaded about:blank windows

You can remove Firefox 2 through the Control Panel in the Start Menu on Windows, by removing the Firefox application on OS X, or by removing the firefox folder on Linux.

Removing Firefox 2 won't remove :confused: your bookmarks, web browsing history, extensions or other add-ons. This data is stored in your profile folder, which is located :) in one of the following locations depending on your operating system:
Windows Vista Users\<UserName>\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox
Windows 2000, XP Documents and Settings\<UserName>\Application Data\Mozilla\Firefox
Windows NT WINNT\Profiles\<UserName>\Application Data\Mozilla\Firefox
Windows 98, ME Windows\Application Data\Mozilla\Firefox
Mac OS X ~/Library/Application Support/Firefox
Linux and Unix systems ~/.mozilla/firefox

Any version of Firefox that you install after removing Firefox 2 will continue to use the data from this profile folder.

Hiermee kom ik nog even terug op het voorgaande. Firefor opnieuw geinstalleerd, komt dan
wel terug. Maar een andere maal vertikt hij te weer. Toen heb ik geboot en daar was hij
weer. Maar dat was ook van korte duur, weer niks.
Ik heb Windows XL Sp2.

Hoi !

Als je Firefox Preloader niet uitschakelt tijdens de update, gaat het meestal niet lukken.

Heb je daaraan gedacht ?

Greetz,

Harry.

Hallo Harry
Ik heb de preloader uitgeschakeld, het downloaden gaan prima ook het installeren,maar
na 1 keer openen en afsluiten gaat hij niet meer open, helemaal dood, eigenschappen
kan ik wel zien maar dat is alles.

Hallo !

Als je je firewall geconfigureerd hebt voor Firefox, heb ik verder geen verklaring.

Ook via Google kom ik een soortgelijke fout niet tegen.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan