Mozilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
mozzila is wel lekker snel maar een nadeel:( kan geen games op de zone spelen daarmee

Browser not fully supported
If you are seeing this page, we have detected that the browser you are using is unable to render Zone.com correctly. To play on Zone.com you need a computer running Windows95 or greater and we recommend either Microsoft Internet Explorer 4.0 or greater, or Netscape 6.2.3. The Zone is best viewed with Internet Explorer. To get the latest version, please select the free download link below.

Hier http://prefbar.mozdev.org/ een plugin met een User Agent Spoof. Je kan dan sites laten denken dat je met IE surft en tada: je kan opeens op zone.com komen (net getest). Moz gebruikers worden met opzet geblokt...

Omdat m$ alles doet om IE-gebruik te bevorderen. Ze hebben niet voor niets pas weer een waarschuwing van de EU gekregen mbt de integratie van m$ software met het OS.

maare...ik heb die zip versie van mozilla gepakt en uitgeszipt naar een dir maar als ik die plugin van jou instal en ik rstart mozilla zie ik geen plugin ?

:):)

thnxx hey doet het,maare...als ik hem start duurt het wel 20 sec voor ie opgestart is

Wellicht dat de Mozilla plugin nog dwars ligt. Verwijder de Firebird map, unzip deze opnieuw naar de programma map, start firebird met "-p" achter de opstartregel en geef je oude profiel als default op. Installeer dan de plugin opnieuw.

Of gebruik Mozilla 1.4, want de 0.x status van Firebird wijst op een niet volledig product, net als Mozilla 1.0 pas de eerste volledige versie is geweest van die branch.

ja sorry

ik kan niets downloaden tis heel vaag maar als ik wat download blijft ie staan zal wel aan me isp ligge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan