MP 4 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Mijn dochter heeft net voor haar verjaardag dezelfde MP4 speler gehad die ik heb. Ik heb wat platen voor haar gedownload, en wilde het op haar speler zetten. Maar de computer herkent haar speler niet! Hoe is dat nu mogelijk? We hebben dezelfde speler, dus hij moet toch automatisch te herkennen zijn? Ik heb hem voor de zekerheid nog een keer geïnstalleerd, maar dat helpt ook niet.

Staat hij wel aan als ie wordt aangesloten (mits vereist uiteraard), wat ook wel eens wil werken, het klinkt nogal suf maar you never know, usb poorten op de voorkant van een pc leveren geen constante stroom, heb het zelf gehad met mijn zen v plus, deze doet het wel constant als ik hem aan de achterkant van de pc stop daar is kennelijk de stroom wel constant. wie weet.

De mp3 staat niet aan bij het inpluggen. Maar dit is niet nodig, aangezien ik zelf precies dezelfde heb. Ik gebruik altijd de usb poort aan de achterzijde van de pc. Mijn eigen speler herkent hij wel.

We hebben het op de laptop uitgeprobeerd die windows vista heeft en daar doet die speler het gewoon. Alleen zie ik niet het icoontje aan de onderkant dat er verwisselbare mediaopslag is gevonden en aangekoppeld is. Ik heb geprobeerd om de CD te installeren op de laptop, maar dat wordt niet eens geopend.

Het probleem is ondertussen opgelost. Omdat de computer nog steeds niet die speler herkent, is mijn man teruggegaan naar de winkel en heeft een andere speler gekocht. Het is een creative zen media explorer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan